妳不是她|葉蒨文突破演繹低EQ港女,網民新寵成就翻倍,爆紅祕密床照引熱議

tvb娛樂

廣告

由徐正康夥拍新鮮人陳萍 April 擔任監製、麥世龍擔 任編審的《妳不是她》,逢周一至五晚八點半翡翠台播映,主要演員包括丁子朗(丁丁)、馮盈盈(Fyy)、黃庭鋒、張頴康、車婉婉、姚嘉妮、馬貫東、郭柏妍(Rosita)、林景程、彭慧中及黃婧靈(波波)等。

昨晚(5 日)一集劇情集中講述阿信上司 Miranda(姚嘉妮飾)及柳創山(袁文傑飾)名存實亡的夫妻關係。有錢有事業的柳生,經常背著太太 Miranda 拈花惹

草,身邊「柳女郎」換個不停的他,更多番以時裝店熟客身份向夏莉(馮盈盈飾)提出「不道德」暗示,每次夏莉均技巧地加以迴避。昨晚上得山多的柳生終於遇上虎女 Fiona(葉蒨文飾),不甘被飛的 Fiona 硬闖柳生辦公室大吵大鬧,咆吼山莊之餘還怒掟杯子,相當潑辣。除了發爛渣,Fiona 心計及復仇心亦相當重,為了報仇柳生,竟 Send 二人床照刺激 Miranda;為了幫 Miranda 及柳生收拾殘

局,阿信硬著頭皮做和事老出言安慰 Fiona,豈料因而惹禍上身、遭 Fiona 纏著不放,更在「被撐抬腳」之際遇上夏莉,二人關係如箭在弦…

當正自己小朋友發爛渣投入角色

之前在《超能使者》及《隱形戰隊》中均有亮眼表現的葉蒨文(Sophie),這次雖然沒有突破性性感演出,但頻頻以不同貼身造型亮相的她,不但一雙修長美腿甚為吸睛,超標準葫蘆身形亦是令人艷羨,加上一雙雪亮的大眼睛及白滑皮膚,顏值及身材均讚網民激節讚賞,盛讚她演技外表到位之餘,並留言:「佢值得更多機會。」雖然拍劇經驗只有六至七年,但 Sophie 接觸過的角色相當多元,今次飾演「低 EQ 港女」亦是相當稱職,除了發爛渣時火氣十足,向阿信眉目傳情時亦是電力十足。談到角色,Sophie 坦言難度在於與真實的自己相差很遠:「加上現實生活中亦都好少接觸呢類型嘅女性,所以事前要做多好多功課。我對角色嘅理解係 Fiona 係一個情商有啲低嘅女人,單純、直接、冇咩智慧,只要鍾意就不顧一切咁向前衝,我當自己係一個發爛渣嘅小朋友咁演。」

大讚袁文傑優雅兼有禮貌 拍床照零尷尬:尷尬即係冇入到戲

她又笑言真實的自己處理感情事較理性:「我本身份人都好大情大性,冇乜包袱,所以遇到異性都唔會怕醜,想講乜就講乜,但係反而遇到真係鍾意嘅,我會含蓄啲,唔會好似 Fiona 咁主動出擊。」談到因劇情需要要與袁文傑拍床照,Sophie 坦言毫不尷尬:「演嗰陣時投入就唔尷尬㗎啦,如果一路演一路尷尬咁就

即係冇入到戲,我個角色唔怕做呢啲嘢,所以嗰一刻嘅我都唔怕。同埋其實都只係影張相,又有事先打底,加上本身文傑大哥係一個好優雅同有禮貌嘅演員,唔會令我有不安全嘅感覺,非常放心!」

大方分享美臀心得:行好每一步路

談到身形獲讚,Sophie 第一時間多謝媽咪,並續說:「我小學時係田徑隊,中學時係中國舞校隊,可能因為由細到大都有唔同嘅訓練,所以就為身體打好咗個根基。依家雖然冇以前咁高運動量,但都會 keep 住盡量唔好走樣,我覺得拉筋對男女性都非常之好,同埋要行好每一步路,因為用啱力行每一步路個臀部會挺身啲。因為骨盆前傾會令到有小肚腩同埋臀部下塌,呢啲都可以靠拉筋同正確發力去調整番。」

圖片來源:圖片來源:TVB