妳不是她

《妳不是她》|郭柏妍演出突破,親密床戲打破紀錄,獨特演繹Bitchy港女引熱議

tvb娛樂

廣告

由徐正康夥拍新鮮人陳萍 April 擔任監製、麥世龍擔任編審的《妳不是她》,於聖誕夜(25 日)起、逢周一至五晚八點半翡翠台播映,主要演員包括丁子朗(丁丁)、馮盈盈(Fyy)、黃庭鋒、張頴康、車婉婉、姚嘉妮、馬貫東、郭柏妍(Rosita)、林景程、彭慧中及黃婧靈等。

《妳不是她》以「聖誕驚喜限定,爆發戀愛共鳴」作頭炮宣傳招徠。
《妳不是她》以「聖誕驚喜限定,爆發戀愛共鳴」作頭炮宣傳招徠。(圖片來源:TVB

以「聖誕驚喜限定,爆發戀愛共鳴」作宣傳招徠的《妳不是她》,以 50%奇幻及懸疑+100%貼地角度探討「何謂真愛」,是百分百純港式現代愛情小品;是次除了是 Fyy 及丁丁首度升呢女一男一之作,亦是後起小花 Rosita 首度突破清純框框,飾演 bitchy 味十足的「綠茶錶」,為觀眾呈現新鮮感十足的火花。

妳不是她 Rosita 今次絕對係突破性演出。
Rosita 今次絕對係突破性演出。(圖片來源:TVB

《妳不是她》劇情講述長不大兼冇擔帶的林信(丁子朗飾),與生活有規律兼做事認真嚴謹的夏莉(馮盈盈飾)拍拖兼同居三年;雖然明知性格不合兼熱戀褪色,但二人均選擇默默忍受,直到一次林信被夏莉發現暗地胡亂花掉 20 多萬、加上背著自己與火辣美女同車,二人為此激烈爭執兼鬧分手,混亂間發生嚴重車禍…雖然大難不死,夏莉自此性情大變,由「苦悶情人」變身「趣味情人」,除了任勞任怨兼服侍周到,仲要玩得、Talk 得兼識拆彈;縱然聽落「筍到爆」,但由於身邊各種跡象均顯示夏莉相當有可疑,林信久而久之亦覺得親密枕邊人漸趨陌生,最終林信發現夏莉一個驚天大秘密,令二人戀情面臨真正考驗…

馮盈盈:入行以嚟最大挑戰

在早前播出的劇集宣傳片中,Fyy 與丁丁愛得相當甜蜜癡纏,不少鏡頭均如連體嬰般黐到實一實,其中一幕「愛的孭孭」,唯美畫面加上冧爆表情,讓人更期待二人劇中互動。二人受訪時坦言是拍劇以來與拍檔最多親密接觸一次,Fyy 說:「係入行以嚟最大挑戰,監製 April 有事先講明親熱戲有訊息,係想透過我哋嘅互動同交流帶出情侶嘅感覺,令觀眾感受到愛情嘅力量同火花。」丁丁則說:「呢套真係好多錫錫戲,因為係純愛情劇,會好深入咁講愛情,咁難免會描述到情侶間嘅親密行為,就好似一對情侶每日都會有親密行為咁。事前 April 怕我哋尷尬,拍攝親密戲前會預留多啲時間綵排,希望出嚟效果會好同令我哋拍得舒服啲同少啲壓力,好多謝監製佢哋。」

妳不是她 丁丁同 Fyy 喺劇入面勁多親熱戲。
丁丁同 Fyy 喺劇入面勁多親熱戲。(圖片來源:TVB

至於 Rosita 以超熱褲造型、與林景程在床上親密攬攬之餘,更聲大夾惡向夏莉挑機,最終更在床上大打出手,相當有睇頭,難免令人聯想 Rosita 在劇中會否介入「林夏戀」?!談到與 Fyy 之戰,Rosita 坦言是拍劇突破之一:「我同盈盈決戰咗一個晚上,我拍咁耐劇第一次咁樣同女仔打鬥。」第二大突破是飾演綠茶婊,Rosita 更指自己是一口答應:「我估唔到監製會搵我做呢個角色,佢同我以往角色非常唔同,我覺得係幾好嘅嘗試,所以一口答應咗。」談到劇中某些場口要向人破口大罵,Rosita 坦言有難度,皆因平時很少與人吵架,更笑言拍劇期間為投入角色辛苦了親弟:「我會有事冇事都搵啲嘢同佢鬧吓交,所以都要趁呢個機會同佢講聲對唔住,但我覺得嗰排我同細佬感情反而突飛猛進咗。另外我都有專登留意吓其他演員演鬧交戲嘅眼神。」第三大突破則是與景程的親密床戲。

妳不是她 睇宣傳片,佢都有啲乞人憎咁喎。
睇宣傳片,佢都有啲乞人憎咁喎。(圖片來源:TVB
妳不是她
(圖片來源:TVB)
妳不是她
(圖片來源:TVB)
妳不是她
(圖片來源:TVB)
妳不是她
(圖片來源:TVB)
妳不是她
(圖片來源:TVB)
妳不是她
(圖片來源:TVB)
妳不是她
(圖片來源:TVB)
妳不是她
(圖片來源:TVB)
妳不是她
(圖片來源:TVB)

圖片來源:圖片來源:TVB