《妳不是她》|黃庭鋒童顏之謎揭祕,劇中愛貓Nana意外爆紅,網友瘋狂競猜

tvb娛樂

廣告

由徐正康夥拍新鮮人陳萍 April 擔任監製、麥世龍擔任編審的《妳不是她》,逢周一至五晚八點半翡翠台播映,主要演員包括丁子朗(丁丁)、馮盈盈(Fyy)、黃庭鋒、張頴康、車婉婉、姚嘉妮、馬貫東、郭柏妍(Rosita)、林景程、彭慧中及黃婧靈(波波)等。

昨晚(29 日)劇情講述因車禍缺勤多時的林信(丁子朗飾),遭公司死對頭 Louis(張頴康飾)趁「病」打劫搶去朱古力大 Project 之餘,更獲分配推廣滯銷多時的田七水保健飲品。為幫男友阿信化解危機,夏莉(馮盈盈飾)懇求阿信好友阿Man(黃庭鋒飾)幫忙;心軟的阿 Man 最終本死與大隻佬進行連場體能 Battle、為阿信爭取 Gym Room 推廣攤位,包括舉鐵、引體上升及推鐵。該場絕對是庭鋒Solo 作,不但出賽前脫去上衣狂晒超級麒麟臂及朱古力腹肌,劇組透露所有舉鐵場口,庭鋒更是動用 100%真力氣上陣,其中一幕推鐵場口,更拍得庭鋒的汗水大大滴滴在地上,更一度谷至額頭現青筋。

庭鋒受訪時坦言該場戲絕冇「揸流攤」,舉的全是真鐵,但由於拍攝時間緊密,劇組為其安全著想,亦盡量以最少時間完成拍攝。問到拍攝相關場口前有否力谷,庭鋒坦言全程只有兩星期時間左右準備,除了節食還要找健身教練「加操」:「因為對手係真教練,真係唔係講笑,好彩自己有事先係咁操,所以頂得住。」庭鋒飾演的阿 Man 雖然看似花弗,但其實一直鍾情夏莉,只是礙於夏莉選擇了阿信決定忍痛讓愛。問到庭鋒最後會否與丁丁拗手瓜爭盈盈,庭鋒搞笑地大賣關子謂:「係咪真係三角戀呢?要觀眾自己慢慢睇落去再評價。我覺得呢個角色都幾立體,表面好花弗,但內心空虛寂寞之餘又成日好掙扎,之後仲會做啲傻事咁。」飾演丁丁死黨的庭鋒,更獲不少網民盛讚顏值高兼保養得宜,直指庭鋒雖比丁丁年長 9 年,但二人飾演同班同學卻完全沒有違和感,問到庭鋒有甚麼保養秘訣,他笑言:「呢樣嘢冇得唔歸功於我阿媽,我有個生得好後生嘅阿媽,個樣完全唔似真實年紀,我覺得呢樣嘢真係遺傳。另外我每日都會做面膜保濕,因為乾燥會有紋,上鏡冇咁好。」

拍攝現場零扭計 Nana 真身原來係貓公唔係貓乸?

除了庭鋒,盈盈劇中愛貓 Nana 亦成功彈出。事緣 Nana 不但樣子可愛漂亮,而且

相當乖巧,有網民發現 Nana 在多個場口均表現淡定,尤其早前播出的沖涼場口,更引發大量貓奴熱議,大讚 Nana 異於常「貓」:「啲貓沖涼通常發晒癲,呢隻竟然坐定定任你舞,係咪用咗特技?」、「貓好多都怕水,我養嗰幾隻,一沖涼就同你死過」、「竟然咁乖沖涼,我屋企嗰啲沖涼會嘈到拆天」,並笑指 Nana 已成追劇動力之一。更搞笑的是,由於 Nana 太吸睛,有網民開始對佢真實性別進行推測,不少眼利網民直指根據 Nana 的耳朵形狀及毛色,應該是貓公並非貓乸。對此監製之一的 April 笑著承認 Nana 確實「男扮女裝」,並透露沖涼場口全是Nana 本尊親身上場,絕非特效,又大讚 Nana 真的很乖,在拍攝現場零扭計,並應要求公開 Nana Profile。

Nana 小檔案

真名:Kiddo 年齡:三歲

品種:紅虎紋緬因貓

性別:男仔 性格:外向及喜歡親近人類

演出經驗:《寵愛 Pet Pet》及一次廣告拍攝

最愛食物:雞柳

圖片來源:圖片來源:TVB