婚後事|黎諾懿全裸出鏡熱辣戲碼 羅天宇裸跑沙灘引爆話題

tvb娛樂

廣告

由林肯監製、黃秉怡編審的《婚後事》(《Happy Ever After?》),由 2 月 26 日起逢周一至五晚九點半翡翠台播映,主要演員包括羅子溢、陳自瑤、黎諾懿、賴慰玲、羅天宇及王敏奕等。

「只要曾經愛過痛過,都必有共鳴」,多角度探討愛情及婚姻世界的無綫全新都會愛情劇《婚後事》,由六個不同主角,以六個不同視點為大家揭開同一個故事的不同面貌,與劇中主角一起跨越痛苦後齊齊成長。日前,無綫官網

 《婚後事》預告片精彩截屏。
《婚後事》預告片精彩截屏。(圖片來源:TVB

(http://bit.ly/3wnKGGe)發布六大主角人物介紹,黎諾懿飾演的甘誠鈞(Davey)與羅天宇飾演的程天暉同為情聖角色,分別在於 Davey 是坐擁數千萬年薪的補習天王,身邊高質女伴一浪接一浪,令正印呂靜林 Gina(賴慰玲飾)長年以來只能啞忍。天暉則是出身於小康之家的追夢者,無論收入地位均見低微,雖然事業方面堪稱 loser,但由於樣子標緻,加上口甜舌滑,抱著末日戀愛心態的天暉亦長期不乏性伴侶,而天暉身邊最親密的異性朋友,就只有「好兄弟」呂靜海Mira(王敏奕飾)。

除了同為情聖,諾懿與天宇為了《婚後事》同樣豁出去「裸」到盡!諾懿繼與賴蔚玲的親密鴛鴦浸泡泡浴、及與陳自瑤的激吻場面引爆熱話外,原來為了該劇還獻出了更激場口,諾懿更坦言由於場口太激,最終遭全面刪走,諾懿說:「其實嗰場浸浴戲,原本有個鏡頭係影到我背面全裸,即係全身上下都無遮無掩嘅。由於當時我係面對住幅牆,鏡頭只係影到我背面同 Pat Pat,加上我對劇組好有信心,所以索性真空上陣坦蕩蕩咁拍,不過最後好似話怕大膽得滯 Cut 咗。」諾懿又揚言 Davey 是其從演以來最具挑戰性角色:「因為情緒上落好大,有衝突場口,又有好傷心、好憤怒嘅場口,有啲戲要演得壓抑的,有啲戲又要外露啲,同表現得好自信,同埋因為角色設定口才好,有時一輪嘴講對白都幾考功夫。但For 一個演員嚟講,真係過足戲癮,期待出街後觀眾嘅反應。」

至於天宇則在監製要求下,在沙灘上豪邁忘情「裸跑」,全身捲滿廁紙的天宇,更要做出極度享受的奔放表情,相當爆笑。「怕醜仔」天宇笑言拍攝時相當尷尬:「其實我雖然有著住肉色打㡳褲喺度跑,但因為我成身捲滿廁紙,又要個樣好陶醉咁,搞到成班幕後都焗晒蟹。同埋嗰日海邊唔係完全冇人,仲要有啲船喺海中心,都要克服好大心理關口,都有因為忍唔住笑,食咗唔少 NG。」林肯透露為了令怕醜成性的天宇開竅,除了為他度身訂造「裸跑戲」,更點名要他成為全劇「喜感擔當」,只要有天宇出現的劇情,一定逃不掉輕鬆搞笑 Feel,期待值爆

燈。

(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)

圖片來源:圖片來源:TVB