^林夏薇古佩玲^怒摑^招浩明^

寵愛PetPet|林夏薇古佩玲連環怒摑招浩明獻處男床戲反而緊張

tvb娛樂

廣告

由陳耀全(Andy)監製、黎家明編審的《寵愛 Pet Pet》,逢周一至五晚 9 點半翡翠台播映。Paula(林夏薇飾)渣男舊愛家豪(招浩明飾)登場後一直搞風搞雨,又想藉搶回冬甩追求有錢女錢敏莉(古佩玲飾)!昨晚(17 日)一集,渣到極致的家豪在敏莉愛犬小泡芙生日會上,不但撩前度 Paula「友誼賽」,更被汪聲仁(周嘉洛飾)和冬甩踢爆背着敏莉食女,最終連環被Paula 和敏莉怒摑,大快人心!

 尋日一集敏莉幫愛犬小泡芙搞生日會。
尋日一集敏莉幫愛犬小泡芙搞生日會。(圖片來源:TVB

讚薇薇冇得頂

講到一晚被怒摑兩次,浩明受訪時透露:「為咗效果逼真同好睇啲,我主動叫佢哋全力打落嚟唔好留力,咁嘅反應先可以最真實。塊面又冇腫到嘅,但始終拍咗兩、三個 take,所以少少紅都會有,但最重要係出嚟效果大家滿意。」談到與薇薇有不少對手戲,浩明大讚對方十分專業:「佢好照顧我哋,會帶埋我哋入戲。薇薇仲會同我一齊研究劇本、做好溝通,務求每一場戲大家都可以發揮到最好一面,令劇情更生活化,輕鬆得嚟又帶點認真,冇得頂!」

 家豪撩 Paula 打「友誼賽」遭怒摑。
家豪撩 Paula 打「友誼賽」遭怒摑。(圖片來源:TVB

形象斯文的浩明今次挑戰飾演渣男表現亮眼,他透露:「記得當時監製話搵我演渣男,我係一口答應,因為可以畀觀眾感受吓我唔同嘅一面。」問到演渣男有否心理壓力?他說:「又冇特別太大心理包袱,反而我希望觀眾覺得何家豪十分討厭,咁我就成功喇。」浩明還會首度挑戰床戲,他說:「今次係我嘅處男床戲,有少少擔心對方會介意,但只要事前同對手溝通好、放心去演就可以了。」抱小泡芙拍攝要就鏡頭
飾演有錢女的古佩玲(Kelly)演出同樣吸睛,由於 Kelly 在《愛.回家之開心速遞》飾演的 June 十分入屋,為了減去「June 味」、Kelly 花了不少心機,Kelly 受訪時說:「《愛.回家》我 Keep 住齊蔭頭,喺《寵愛》就要撥走啲蔭,所以今次換咗好多唔同髮型,幾百變!同埋我喺《愛.回家》比較波希米亞風,而我現實嘅衣着就比較貼近《寵愛》,都係鍾意五顏六色嘅衫,所以監製嗰時都有叫我攞自己衫出嚟着。」

 古佩玲今次喺劇中會以多個造型亮相,同佢平時《愛.回家》飾演嘅 June好唔同。
古佩玲今次喺劇中會以多個造型亮相,同佢平時《愛.回家》飾演嘅 June好唔同。(圖片來源:TVB

講到與小泡芙合作,Kelly 笑言好難忘:「第一次見小泡芙已經覺得佢係好可愛嘅綿花糖,佢啲毛毛好多同埋好炸,我抱住佢時都要就鏡頭,因為佢啲毛會遮住大

 家豪撩 Paula 打「友誼賽」遭怒摑。
家豪撩 Paula 打「友誼賽」遭怒摑。(圖片來源:TVB

家個樣!同埋小泡芙有好多好靚嘅衫,全部都係佢媽咪自己訂製嘅,佢喺劇中同現實都係一個小公主。」談到劇中會女追男 Chur 爆周嘉洛,Kelly 笑言:「現實生活中未試過女追男,所以拍攝時都有少少怕醜。我本身比較收斂,暗戀人都係靜雞雞寫情信,仲要唔敢寄出去!角色好勇於表達自己,我覺得都幾好,有時鍾意一個人都要主動去爭取,唔好畀自己後悔。」

 阿仁同冬甩踢爆家豪背住敏莉劈腿。
阿仁同冬甩踢爆家豪背住敏莉劈腿。(圖片來源:TVB)

圖片來源:(圖片來源:TVB)