伍仲衡

思家大戰|伍仲衡答「王浩信陳自瑤」全場嘩然 事後疑似公開向Yoyo道歉

tvb娛樂

廣告

昨晚(05/28)播出的《思家大戰》一集,請到蕭正楠、伍仲衡、區永權、劉威煌等人作嘉賓,今集連番爆Seed,其中有一個問答環節,伍仲衡的答案竟然令到全場哄動!

伍仲衡 其中有一個問答環節,主持人李思捷問「講一對TVB最恩愛嘅夫妻或情侶」
其中有一個問答環節,主持人李思捷問「講一對TVB最恩愛嘅夫妻或情侶」(圖片來源:TVB《思家大戰》節目截圖)

李思捷問TVB最恩愛夫妻 伍仲衡答案令全場嘩然

其中有一個問答環節,主持人李思捷問「講一對TVB最恩愛嘅夫妻或情侶」時,其他人都答出「陳豪和陳茵媺」、「馬國明和湯洛雯」,甚至同隊的「蕭正楠和黃翠如」都榜上有名,但到伍仲衡竟然回答「王浩信和陳自瑤」,同隊的隊友都露出了驚訝的神情,李思捷更即刻向伍仲衡跪拜表示敬佩,而到最後「王浩信和陳自瑤」並沒有出現在板上。

伍仲衡 主持人李思捷問「講一對TVB最恩愛嘅夫妻或情侶」時,其他人都答出「陳豪和陳茵媺」、「馬國明和湯洛雯」
主持人李思捷問「講一對TVB最恩愛嘅夫妻或情侶」時,其他人都答出「陳豪和陳茵媺」、「馬國明和湯洛雯」(圖片來源:TVB《思家大戰》節目截圖)
伍仲衡 到伍仲衡竟然回答「王浩信和陳自瑤」,同隊的隊友都露出了驚訝的神情
到伍仲衡竟然回答「王浩信和陳自瑤」,同隊的隊友都露出了驚訝的神情(圖片來源:TVB《思家大戰》節目截圖)
伍仲衡 到伍仲衡竟然回答「王浩信和陳自瑤」,同隊的隊友都露出了驚訝的神情
到伍仲衡竟然回答「王浩信和陳自瑤」,同隊的隊友都露出了驚訝的神情(圖片來源:TVB《思家大戰》節目截圖)
伍仲衡 李思捷更即刻向伍仲衡跪拜表示敬佩
李思捷更即刻向伍仲衡跪拜表示敬佩(圖片來源:TVB《思家大戰》節目截圖)
伍仲衡 李思捷更即刻向伍仲衡跪拜表示敬佩
李思捷更即刻向伍仲衡跪拜表示敬佩(圖片來源:TVB《思家大戰》節目截圖)
伍仲衡 伍老師的答案引起全場哄動
伍老師的答案引起全場哄動(圖片來源:TVB《思家大戰》節目截圖)
伍仲衡 其他人都答出「陳豪和陳茵媺」、「馬國明和湯洛雯」,甚至同隊的「蕭正楠和黃翠如」都榜上有名
其他人都答出「陳豪和陳茵媺」、「馬國明和湯洛雯」,甚至同隊的「蕭正楠和黃翠如」都榜上有名(圖片來源:TVB《思家大戰》節目截圖)
伍仲衡 到最後「王浩信和陳自瑤」並沒有出現在板上
到最後「王浩信和陳自瑤」並沒有出現在板上(圖片來源:TVB《思家大戰》節目截圖)

伍仲衡節目播出後 社交網疑公開道歉

王浩信和陳自瑤近年屢傳婚變,不過兩位當事人一直都沒有正面回應過,昨晚(05/28)伍仲衡未知是否擔心節目出街後會惹禍,於自己個人專頁留言,疑似向陳自瑤道歉:「Sorry 陳小姐」,此留言一出即惹來大批網民留言,有網市民稱:「掂,你搞氣氛實在掂」、「我哋而家知道阿Sir恩愛嘅定義」、「你嘅答案語出驚人,陳小姐都唔知好嬲定好笑」、「伍Sir,我真係好鐘意你,俾左個開心既晚上俾大家」、「你係咪有內幕消息,只係我地全世界都唔知呀!」等。

伍仲衡 昨晚05/28)伍仲衡未知是否擔心節目出街後會惹禍,在節目出街後於自己個人專頁留言,疑似向陳自瑤道歉
昨晚(05/28)伍仲衡未知是否擔心節目出街後會惹禍,在節目出街後於自己個人專頁留言,疑似向陳自瑤道歉(圖片來源:Facebook@伍仲衡 Harry Ng)

王浩信陳自瑤婚姻關係撲朔迷離

陳自瑤和王浩信雖然從未直接承認婚變,但是最近幾年肉眼可見幾乎零合照、零互動,甚至連同框出現公開場合也寥寥可數。早前Yoyo於抖音發佈影片介紹香港通關後的打卡熱點,置頂留言一位網民問:「單身了?」竟然獲得Yoyo本尊點讚,隨後「#疑似陳自瑤恢復單身#」的詞條更一度上了微博熱搜,似乎已經默認離婚。但是王浩信今年返港過年時曾罕有上傳女兒王靖喬的照片,更被懷疑與陳自瑤及女兒一起吃團年飯,他也於去年8月向外界宣稱:「一切安好,多謝大家關心。」,疑似向大家大派定心丸。

伍仲衡 陳自瑤 男方多次傳出偷食,二人已經多年不合照。
男方多次傳出偷食,二人已經多年不合照。(圖片來源:微博@王浩信)
伍仲衡 陳自瑤 二人曾經被認為是感情很好的金童玉女。
二人曾經被認為是感情很好的金童玉女。(圖片來源:IG@chenchiyiu)

蕭正楠率領「HEART」隊Chok住出場

今集兩隊參賽者玩得開心之餘,個個亦有備而嚟!一開始,蕭正楠、伍仲衡和區永權即場獻唱三人的限定男團「HEA」主題曲《HEA 到爆》,炒熱全場氣氛;而曾於上季模仿李思捷扮劉德華的「扮嘢能手」張翼東,當時因思捷 WFH 未能現場欣賞,今集終能於本尊面前 Show Off,思捷看後都大讚「Nice!」;至於「KOL 夢之隊」,五位隊友個個都有晒造型,齊齊 Cosplay 上陣,非常搶鏡!

伍仲衡 「HEART」隊 Chok 住出場。
「HEART」隊 Chok 住出場。(圖片來源:TVB)
「HEART」隊成員蕭正楠左起)、伍仲衡、區永權、劉威煌、張翼東。03 「KOL 夢之隊」成員「泰仔」湯頌偉左起)、「妍內助」莫永妍、「追雲」劉健生、「君兒媽媽」陳亮君、「靚聲王」陳銳強。
「HEART」隊成員蕭正楠(左起)、伍仲衡、區永權、劉威煌、張翼東。03 「KOL 夢之隊」成員「泰仔」湯頌偉(左起)、「妍內助」莫永妍、「追雲」劉健生、「君兒媽媽」陳亮君、「靚聲王」陳銳強。(圖片來源:TVB)
伍仲衡 「KOL 夢之隊」以 Cosplay 造型上陣,好搶眼。
「KOL 夢之隊」以 Cosplay 造型上陣,好搶眼。(圖片來源:TVB)

蕭正楠花式晒恩愛 暗爆黃翠如扯鼻鼾兼唔執屋

至於問答環節,今集更是「花生」指數爆燈!其中人夫蕭正楠答問題時,疑似將屋企真嘢拎晒出嚟講,除了暗指太太黃翠如瞓覺扯鼻鼾,更口快快暗爆翠如唔幫手執屋,說:「佢負責睇住我執。」自知一時多口的他之後急忙補飛一句:「但我都開心㗎喇!」花式晒恩愛,閃盲全場!

伍仲衡 人夫蕭正楠答問題時,疑似將屋企真嘢拎晒出嚟講,除了暗指太太黃翠如瞓覺扯鼻鼾,更口快快暗爆翠如唔幫手執屋
人夫蕭正楠答問題時,疑似將屋企真嘢拎晒出嚟講,除了暗指太太黃翠如瞓覺扯鼻鼾,更口快快暗爆翠如唔幫手執屋(圖片來源:TVB《思家大戰》節目截圖)

圖片來源:TVB提供