^孫慧雪^肚現身全場焦點

思家大戰|孫慧雪玩遊戲搶焦點陳煒被讚愈來愈索冧關宛珊驚爆大鑊

tvb娛樂

廣告

由李思捷主持及監製的《施巴 pH 5.5 潔膚浴露呈獻:思家大戰》第三季,逢周日晚 8 時 30 分翡翠台播映。本周日(30 日)播出一集,有陳煒(煒哥)率領的「煒大的靚媽」隊,成員包括孫慧雪、李漫芬、關宛珊和張嘉兒,對戰由專業和音師譚錫禧率領的「同聲同氣」隊,成員有高少華、沈鳳、譚倩雅和鄭鴻昌。

 「煒大的靚媽」隊成員有張嘉兒左起)、陳煒、孫慧雪、李漫芬同埋關宛珊。
「煒大的靚媽」隊成員有張嘉兒(左起)、陳煒、孫慧雪、李漫芬同埋關宛珊。(圖片來源:TVB

「同聲同氣」晒靚聲 A Cappella

今集 Chit Chat 環節氣氛十足,當中人妻煒哥獲思捷大讚愈來愈索,問到是否因有愛情滋潤時,煒哥即冧滋滋說:「絕對係!」佗著第二胎的雪雪、挺超巨肚現身成為全場焦點,思捷問她幾時生得,雪雪笑言:「就嚟生得,我都驚今日穿水!」由專業和音師組成的「同聲同氣」隊則臥虎藏龍,隊長譚錫禧說:「我哋和咗音幾十年,做過晒紅館一級演唱會。」思捷聞言說:「我哋福祿壽都曾經做過紅館,但就唔夠一級,所以你哋唔幫我哋做和音?」轉數快的譚錫禧旋即回敬謂:「咁係你哋唔欣賞我哋啫!」「同聲同氣」隊之後即場大晒靚聲表演 A Cappella,贏盡全場掌聲。

 陳煒獲讚愈嚟愈索。
陳煒獲讚愈嚟愈索。(圖片來源:TVB

張嘉兒語出驚人爆笑料

今集問答環節勁爆笑,其中一條問題「男人同榴槤有咩共同特點」,張嘉兒竟回答:「某啲地方硬,有啲地方腍。」思捷聞言追問:「邊個地方硬呀?」之後嘉兒的搞笑回應,引來哄堂大笑,到底佢答咗乜?另外 Patrick Sir(林溥來)太太關宛珊答問題期間出奇不意大爆老公「終極秘密」,令全場為之嘩然,遭嚇窒的思捷更激動地隔空向 Patrick Sir 訓話:「你知唔知你幾多歲呀?!」想知今集節目有幾爆笑?密切留言周日晚播出的《思家大戰》。

 「煒大的靚媽」隊嘅姊妹情隔住個 Mon 都感覺到。
「煒大的靚媽」隊嘅姊妹情隔住個 Mon 都感覺到。(圖片來源:TVB

圖片來源:(圖片來源:TVB