Yumi賣萌撒嬌^冧死人^

思家大戰|李思捷鬥拉丁笑料滿載Yumi賣萌撒嬌冧死人

tvb娛樂

廣告

由李思捷主持及監製的《施巴 pH 5.5 潔膚浴露呈獻:思家大戰》第三季逢周日晚 8 時 30 分翡翠台播映。本周日(4 日)播出一集,向海嵐率領的「毛特兒」隊,成員包括周奕瑋、黃嘉雯、鍾柔美(Yumi)及黃浩倫,對戰由家庭觀眾 Billy Sir 率領的「香港拉丁」隊,成員包括 Lili、Xenia、Alexis、Jing。「香港拉丁」隊的成員來自五湖四海,包括委內瑞拉、西班牙和多明尼加等等,隊員們一出場先以西班牙話說出《思家大戰》口號「最緊要『玩得開心』」,炒熱氣氛!當中身為拉丁舞高手的 Lili,即席大顯身手的同時,更向思捷挑機一起跳拉丁,多才多藝的思捷不甘示弱大騷舞藝,臨尾更大擺 Chok 爆 Pose,贏盡全場掌聲!而隊員中要數最出位的就是來自西班牙,但說得一口流利廣東話的 Xenia!當思捷問她如何學習廣東話時,她說:「我 2008 年嚟香港讀書,之後『食(識)』咗我男友……」引得全場爆笑!然後講到自己的感情史時,Xenia 的故事更是充滿戲劇性,劇情峰迴路轉,更令反應過快的思捷陷入超尷尬局面!

 「毛特兒」隊成員有向海嵐左起)、周奕瑋、黃嘉雯、Yumi 同埋黃浩倫。
「毛特兒」隊成員有向海嵐(左起)、周奕瑋、黃嘉雯、Yumi 同埋黃浩倫。(圖片來源:TVB

至於由向海嵐領軍的「毛特兒」隊,外表甜美的 Yumi 化身「可愛擔當」,回答「一講起吸血會諗起啲乜?」時,Yumi𢱑頭撒嬌說:「點解咁難嘅?」思捷即扮可愛聲:「求其講一個出嚟啦!」之後 Yumi 再出動扁嘴、聳肩等動作連環賣萌,可愛指數爆錶!而今集其中一條填充題「如果狗仔識講嘢,主人你快啲乜我啦!」,最後一個答案竟然考起所有人,想知正確答案?密切留意最新一集《思家大戰》。

 09-11 來自西班牙嘅 Xenia 喺香港生活咗 6 年,所以廣東話都講得幾流利。12-15 Yumi 化身可愛擔當,答問題時表情多多。
09-11 來自西班牙嘅 Xenia 喺香港生活咗 6 年,所以廣東話都講得幾流利。12-15 Yumi 化身可愛擔當,答問題時表情多多。(圖片來源:TVB