思家大戰 炎明熹

思家大戰|大姑丈獻唱一曲 炎明熹甘拜下風爆金句:我以後都唔使唱歌喇

tvb娛樂

廣告

由李思捷主持的《思家大戰》周日晚(16 日)最新一集,有張振朗率領的「靈戲逼人」隊,成員包括龔嘉欣、劉穎鏇、江欣燕和阮嘉敏,對戰由 Gigi 炎明熹大姑丈率領的「Gi 朋戚友」隊,成員有細表哥細 Y、表姐兼炎明熹後援會會長 JY、表哥大 Y 和細姑丈 Arwick。炎明熹雖然冇份玩,但都有在場搞氣氛!
思家大戰 炎明熹 「Gi朋戚友」隊有Gigi嘅大姑丈右起)、細表哥、表姐、表哥同埋細姑丈。
「Gi朋戚友」隊有Gigi嘅大姑丈(右起)、細表哥、表姐、表哥同埋細姑丈。(圖片來源:TVB
思家大戰 炎明熹 01 張振朗被抬住出場,氣勢十足。左起:龔嘉欣、張振朗、劉穎鏇、江欣燕、阮嘉敏)
01 張振朗被抬住出場,氣勢十足。(左起:龔嘉欣、張振朗、劉穎鏇、江欣燕、阮嘉敏)(圖片來源:TVB

Gigi 又晒火星話:大家都加油,我無話可說

今集氣氛熱鬧,「靈戲逼人」隊一班女隊員抬住振朗出場,相當架勢。談及熱播劇《靈戲逼人》,振朗應思捷要求預告劇情並驚爆:「丁一駿(其角色名)同女鬼好好感情,之後嘅劇情有機會係人同隻鬼生 BB!」在旁的嘉欣聽畢忍不住吓了一聲,到底孰真孰假?「Gi 朋戚友」隊則獲 Gigi 親臨現場支持打氣,戴着口罩的Gigi 大晒招牌火星話:「大家都加油,我無話可說!」

思家大戰 炎明熹 Gigi現身支持「Gi朋戚友」。
Gigi現身支持「Gi朋戚友」。(圖片來源:TVB
思家大戰 炎明熹 大姑丈應思捷要求即場高歌,大姑丈獻唱 Gigi 的《好想約你》
大姑丈應思捷要求即場高歌,大姑丈獻唱 Gigi 的《好想約你》(圖片來源:TVB

Gigi 尷尬稱:我以後都唔使唱歌喇

思捷問到有冇貼士畀大姑丈,Gigi 再晒搞笑功說:「唔好咁緊張,今日你做 Gigi。」之後大姑丈應思捷要求即場高歌,大姑丈獻唱 Gigi 的《好想約你》,Gigi 聽後再放笑彈:「我以後都唔使唱歌喇,好勁呀!」李思捷聽完都忍唔住爆笑。

思家大戰 炎明熹 大姑丈原來好唱得
大姑丈原來好唱得(圖片來源:TVB)
思家大戰 炎明熹 Gigi 只好尷尬笑
Gigi 只好尷尬笑(圖片來源:TVB)
思家大戰 炎明熹 Gigi 聽後再放笑彈:「我以後都唔使唱歌喇,好勁呀!」
Gigi 聽後再放笑彈:「我以後都唔使唱歌喇,好勁呀!」 (圖片來源:TVB)

龔嘉欣化身女鬼嚇思捷

問答環節氣氛同樣熾熱,龔嘉欣上台搶答問題時、化身《靈戲逼人》的女鬼雲柳芳,更鬼馬地匿在思捷身後嚇他,大晒可愛萌爆面。「靈戲逼人」隊全晚表現Hyper,每答對一條問題均會又跳又叫,分貝爆錶,就連站在遠處的思捷亦坦言感到地面震動,認真誇張。而在最後的「終極開口中」,今集有人在第一 Round已拎到 182 分超高分數,表現非常亮眼。

思家大戰 炎明熹 「靈戲逼人」隊每答中一條問題都尖叫,氣氛勁好。
「靈戲逼人」隊每答中一條問題都尖叫,氣氛勁好。(圖片來源:TVB)

圖片來源:(圖片來源:TVB)