思家大戰 陳豪 ^陳豪^黑歷史 ^胡定欣^專一

思家大戰|胡定欣被瘋狂狙擊 回答「點解會單身」勁尷尬

tvb娛樂

廣告

由李思捷主持及監製的《施巴 pH 5.5 潔膚浴露呈獻:思家大戰》第三季,逢周日晚 8 時 30 分翡翠台播映。今晚(20 日)播出一集,有陳豪率領的「破毒強人」隊,成員包括胡定欣、蕭正楠、何廣沛和郭柏妍,對戰方麗盈率領的「天涯歌女」隊,成員包括何儷沂、歐寶娜、韋飛雄和陳家美。

陳豪「文華」聲打招呼

《破毒強人》熱播當中,視帝陳豪(阿 Mo)甫出場即以招牌「文華」聲和大家打招呼,思捷問到為何聲音會這樣?鬼馬的陳豪笑言:「因為食咗啲好嘢,飲咗啲靚咖啡之後,把聲就變咗 High High 地!」在劇中與陳豪有無限恩怨情仇的蕭正楠接著說:「我同阿 Mo 條線好好睇。」顧住硬銷自己「忽視」了隊友,旋即引來定欣和廣沛怒睥圍攻,知衰的阿蕭即補鑊耍冧:「條條線都咁好睇!」劇中飾演啞巴的廣沛更應思捷要求示範手語。

思家大戰 陳豪 「破毒強人」隊成員有何廣沛左起)、蕭正楠、陳豪、胡定欣同埋郭柏妍。
「破毒強人」隊成員有何廣沛(左起)、蕭正楠、陳豪、胡定欣同埋郭柏妍。(圖片來源:TVB

陳豪演繹「同朕 Check 吓」

今集問答環節笑料十足,其中一條問題是「講到陳豪會諗起啲乜?」,玩得之人阿 Mo 自揭黑歷史,重新演繹當年在《帝女花》的經典對白「同朕 Check 吓」,惹來全場爆笑。

思家大戰 陳豪 其中一條問題是「講到陳豪會諗起啲乜?」
其中一條問題是「講到陳豪會諗起啲乜?」(圖片來源:TVB
思家大戰 陳豪
(圖片來源:TVB

胡定欣被瘋狂狙擊

另一條問題「年紀超過 40 歲,又靚又 Nice 又叻又有錢嘅淑女,點解會單身?」,身為單身貴族的定欣即被思捷瘋狂狙擊,有人回答「太花心」時,思捷即追問定欣:「係咪呀?」不過見慣大場面的定欣未有被拋窒,只是淡定說:「點解望住我呀?唔知喎!我個人好專一。」

思家大戰 陳豪
(圖片來源:TVB
思家大戰 陳豪
(圖片來源:TVB)
思家大戰 陳豪
(圖片來源:TVB)
思家大戰 陳豪
(圖片來源:TVB)

撰文:東方新地圖片來源:(圖片來源:TVB)