《思家大戰》|靚姐姐對妹妹仔激鬥 終極篇最玩得家庭觀眾大驚奇

tvb娛樂

廣告

由李思捷主持及監製的《百老滙電器呈獻:思家大戰》,後日(31 日)除夕夜 8 時 30 分翡翠台播映第三季 終極篇。向來愛向各界廣發英雄帖的《思家大戰》,壓軸一集請來兩隊開播以來最玩得的家庭隊伍再踏擂台,由靚姐姐組成的「懵姐執多劑」隊,隊長是「懵姐」麥美娟,隊員則有「小龍女」蕭玉珍、「Angel」陳蓮鳳、「愛愛」曾愛霞及「琳琳」孫美琳;另一隊則是由五位少女舞獅高手組成的「舞獅復仇」隊,隊長是「鍾定英」劉嘉莉、隊員有「李若智」薛嘉如、「史勿心」成嘉瑩、「馬尚楓」周柏穎和「廖雨辰」張嘉琪。曾經勝出的「懵姐執多劑」隊今次擺明車馬想「執多劑」,為增強氣勢,隊長懵姐以一身「迷人 pink lady」打扮、配以貼有 bling bling 閃石的黑超及造型語氣,如同「翻版薛家燕」降臨。懵姐甫登場,思捷問她「使唔使咁型」,懵姐即搞笑反擊:「我想型過你吖嘛!」思捷再追問懵姐如何比上次更進一步,豈料遭懵姐再下一城:「又唔知道題目,除咗諗住你,咩都唔使諗!」思捷聞言只能笑回:「咁精靈,使乜畀貼士你啫!」。另擺明一雪前恥的「舞獅復仇」隊,隊長及隊員綽號均來自思捷主持節目《今晚睇李》中的趣劇環節「思文敗類」,難怪思捷沾沾自喜謂:「估唔到你哋八年前細細個已經睇我!對我咁崇拜!」

今集雙方皆有備而戰,問答環節非常精彩,其中一條問題「有乜嘢表情或動作,女 model 做就好性感,李思捷做就想揼佢?」,兩隊輪流拋下「飛吻」、「撥頭髮」、「單眼」、「翹臀」等答案,思捷更大膽地即場示範其中一個答案,到底思捷最後有冇被圍揼?另一條問題「男人畀人掹啲咩毛會痛到標眼淚」,「懵姐執多劑」隊及「舞獅復仇」隊輪流發威,先後拋出震撼全場答案,不但令思捷

急急走開沉思兼皺眉,更忍不住高喊:「哇!兩隊都咁鹹濕嘅?」一向玩得的思捷在第三季最終回更「晚節不保」,被人又攬又錫,想知場面有幾墟冚?密切留意第三季最後一集《思家大戰》。

圖片來源:圖片來源:TVB