思家大戰 黎芷珊

思家大戰|李思捷一句激嬲黎芷珊 周秀娜罕有登場即爆笑彈

tvb娛樂

廣告

由李思捷主持《思家大戰》,為配合台慶月,今集《思家》邀來台慶劇《叠影狙擊》演員和台慶主持玩遊戲,由周秀娜率領的「叠影狙擊」隊,成員包括黃浩然、郭政鴻、關禮傑和蔡穎恩,對戰鄧梓峰(十郎)率領的「台慶 MC」隊,成員包括黎芷珊、馮盈盈、林溥來和吳幸美。
思家大戰 黎芷珊 由周秀娜率領的「叠影狙擊」隊,成員包括黃浩然、郭政鴻、關禮傑和蔡穎恩
由周秀娜率領的「叠影狙擊」隊,成員包括黃浩然、郭政鴻、關禮傑和蔡穎恩(圖片來源:TVB
思家大戰 黎芷珊 對戰鄧梓峰十郎)率領的「台慶 MC」隊,成員包括黎芷珊、馮盈盈、林溥來和吳幸美。
對戰鄧梓峰(十郎)率領的「台慶 MC」隊,成員包括黎芷珊、馮盈盈、林溥來和吳幸美。(圖片來源:TVB

李思捷笑黎芷珊:我細細個就睇你

今集 Chit Chat 環節火花十足,娜姐透露在新劇挑戰一人分飾兩角,黃浩然則自爆是大反派:「同娜姐對手戲比較多,表面上好似利用佢,但中段會慢慢鍾意咗佢,所以拍攝時要揣摩一吓。」郭政鴻透露和關禮傑在劇中飾演兄弟,兩人會有不少衝突場口,更劇透謂:「我哋呢套劇有好多反派!」

另邊廂,一班台慶主持個個都牙尖嘴利,思捷呻爆用了三季時間才請到十郎上節目,十郎聞言笑謂:「兩個原因,第一我要諗着咩衫上嚟,呢個諗咗年幾;第二我要睇好多集先,要知道點玩先夠膽上嚟,即係好似我讀書咁,我要留幾年班先夠膽考會考!」芷珊姐姐則開心表示做台慶主持有得着靚衫,思捷聞言即口多多說:「你真人同上鏡都咁靚,我細細個就睇你」,芷珊姐姐聞言即扮嬲指着思捷說:「你係咪要講細細個呀?」場面搞笑。

思家大戰 黎芷珊 思捷聞言即口多多說:「你真人同上鏡都咁靚,我細細個就睇你」,芷珊姐姐聞言即扮嬲指着思捷說:「你係咪要講細細個呀?」場面搞笑。
思捷聞言即口多多說:「你真人同上鏡都咁靚,我細細個就睇你」,芷珊姐姐聞言即扮嬲指着思捷說:「你係咪要講細細個呀?」場面搞笑。(圖片來源:TVB

周秀娜罕有登場爆笑彈

問答環節氣氛同樣熾熱,問到「有一個相同性別孖生兄弟姊妹嘅好處」時,娜姐回答:「可以頂替對方。」思捷聞言說:「你喺劇入面係咪咁?」娜姐笑言:「唔係,但我哋 Share 男朋友用!」鄧梓峰回答則更驚爆:「追同一個女仔,邊個得閒邊個去!我都有一對孖仔,呢樣佢哋冇話畀我聽,我估啫!」

思家大戰 黎芷珊 問答環節氣氛同樣熾熱,問到「有一個相同性別孖生兄弟姊妹嘅好處」時,娜姐回答:「可以頂替對方。」
問答環節氣氛同樣熾熱,問到「有一個相同性別孖生兄弟姊妹嘅好處」時,娜姐回答:「可以頂替對方。」(圖片來源:TVB

李思捷重現一句經典對白

思捷在電影《勁抽福祿壽》中曾演出一個名場面,就是分別以四大天王、汪明荃和鄭少秋的聲線演繹:「周秀娜,你今次仲唔死!」今集思捷將重現這句經典對白,大嗌:「周秀娜你今次仲唔贏!?」到底娜姐最後係咪真係贏咗,密切留意本周日播出的《思家大戰》。

思家大戰 黎芷珊 今集思捷將重現這句經典對白,大嗌:「周秀娜你今次仲唔贏!?」
今集思捷將重現這句經典對白,大嗌:「周秀娜你今次仲唔贏!?」(圖片來源:TVB)
思家大戰 黎芷珊 今集思捷將重現這句經典對白,大嗌:「周秀娜你今次仲唔贏!?」
今集思捷將重現這句經典對白,大嗌:「周秀娜你今次仲唔贏!?」(圖片來源:TVB)
思家大戰 黎芷珊 思捷在電影《勁抽福祿壽》中曾演出一個名場面,就是分別以四大天王、汪明荃和鄭少秋的聲線演繹:「周秀娜,你今次仲唔死!
思捷在2011年電影《勁抽福祿壽》中曾演出一個名場面,就是分別以四大天王、汪明荃和鄭少秋的聲線演繹:「周秀娜,你今次仲唔死!(圖片來源:網上圖片)

圖片來源:(圖片來源:TVB)