^陳若思^剪髮抵死

我要瞓鬥|陳若思直認剪髮抵死Nicole嘆對手變臉快金鉸打大波士藏陰謀

tvb娛樂

廣告

J2(82 台)一直致力炮製不同類型綜藝節目,務求一新觀眾耳目。繼早前非常成功的「真狗騷」《超級毛特兒大賽》後,J2 逢周一至周五晚 10 點半,推出 15集自家製旗艦綜藝節目《海馬牌床褥特約︰我要瞓鬥》,由陸浩明(6 號)、 曾比特、陳葦璇及黃山怡 (糖妹)擔任主持、鄭子誠聲音旁述。

 「劏房情侶」Island 玩遊戲贏得金鉸剪。
「劏房情侶」Island 玩遊戲贏得金鉸剪。(圖片來源:TVB

昨晚(5 日)一集《海馬牌床褥特約︰我要瞓鬥》,遊戲進行了 24 小時,最強一組陳若思(Amber)同胡美貽(Nicole),最終難逃被金鉸剪剪走的命運。當主持宣布二人擁有最多共 91,000 Coins 時,她們已知不妙,慌忙扮矮仔稱只是「氣氛組」同「我傻㗎」,可惜為時已晚。昨晚賽制重點在爭奪一把金鉸剪,玩遊戲勝出一組,可贏得金鉸剪,作用是剪其他組手上代表生命值的氣球,將對手 foul 走。最後 5 號床「劏房情侶」量仔、Island 一組勝出。Nicole 目睹 Amber 被剪走手上氣球時,忍不住喊了出來。二人執拾好床位跟各人道別後,黯然離開錄影廠。

 Island 同拍檔量仔商量剪走那一組。
Island 同拍檔量仔商量剪走那一組。(圖片來源:TVB

Amber 事後接受訪問時直認早有準備,她慨嘆︰「其實坐喺梳化時都諗,如果我哋冇機會剪人,就好大機會俾人剪。因為我哋最高分(Coins),之前太張揚、太得戚,又大聲講嘢阻人休息乞人憎,俾人剪我都覺得係抵死。」Amber 被剪後望到 Nicole 已淚流滿面。Nicole受訪問時有點不捨︰「完全冇諗過係自己,之前仲同佢哋(量仔同 Island)有講有笑,討論點樣過關、幫佢哋打氣,點知轉個頭就剪咗我哋,我流眼淚係因為我嚇親、呆咗。」她覺得被剪是分數太高,自己玩法不算進取。Nicole 原定獎金同 J2ers 共享,可惜事與願違。另外,「劏房情侶」接受大會訪問時直認 Nicole 一組是最強對手,進取玩法好有威脅性,Island 直認︰「弱者有得反擊嘅時候,梗係反擊個大波士。」綜合來說 Amber 同 Nicole 確實表現出色,但亦犯了真人騷「4 宗罪」大忌,包括︰太張揚、太叻、太進取同太多錢。昨晚 Nicole 同 Amber 被 foul 出局,在討論區引起極大迴響,網民普遍覺得可惜,因為少了兩位氣氛擔當,特別是 Nicole 大情大性的表現。但有人認為策略上可保留二人,因為她們在玩團體遊戲時幫到手。亦有人提議文叔「手震得咁犀利,要睇醫生喎」。昨晚一集《我要瞓鬥》播完後,6 號同 Nicole、Amber 在 J2 IG channel 開 live,多達 3,600 多人觀看,可想而知她們有多受歡迎。Nicole 話睇節目才知道,自己在其他組眼中是「張揚」及「進取」,Amber 表示會汲取教訓。

(圖片來源:TVB

今晚(6 日)比賽繼續,特別的地方是錄影廠忽然變成「紅館」,期待已久的曾比特 mini concert 開始,他亮出私家咪,又跳又唱《初戀》同《跳舞街》非常投入,同時提供握手環節,一班「瞓鬥師」玩得非常投入。以為只是聽歌那麼簡單,其實好戲在後頭,想知暗藏
什麼陰謀?留意今晚節目就有答案。值得一提是經過日以繼夜運作,曾比特出現連環蝦碌事件,將「20 分鐘」變成「2 分鐘」、「多數服從少數」,要被「瞓鬥師」糾正。

(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)

圖片來源:(圖片來源:TVB)