^洪永城^緊張大師爭議熱

數你條命|洪永城被封為緊張大師梁諾妍吳若希關於孖胎的爭議引熱議

tvb娛樂

廣告

全新風水命理節目《數你條命》,靈魂談判師 Depp 將帶領 J2er吳兆麟(Alan)及陳欣茵(Sonya),透過拆解數字背後密碼,與每集參與錄影嘉賓進行「數字」交流,節目逢周一至周五晚上 10 點半 J2(82 台)播出。昨晚(27 日)一集主題是「數數子女命」,嘉賓有洪永城(Tony)太太梁諾妍(Inez)、吳若希(Jinny)及其弟弟吳梓楓。

 Jinny 帶埋比自己年輕 12 年嘅細佬吳梓楓參與錄影,兩姊弟又幾似樣喎。
Jinny 帶埋比自己年輕 12 年嘅細佬吳梓楓參與錄影,兩姊弟又幾似樣喎。(圖片來源:TVB

Depp 師傅是集公開「生命密碼公式」,以農曆出生日期為基礎計算出來的數字組合,推斷一個人不同年齡階段的相關磁場,小朋友與成年人的「生命密碼公式」計算方法略有不同。本集探討內容主要圍繞親子關係及子女學業運等,其間更談及「花生指數」極高的添丁話題;對此兩位星級媽咪各有不同看法,Jinny 一被問到會否追第三胎時,即斷言表示不會,並意有所指謂:「正常嚟講,呢 5 年都應該安全嘅,舊年有啲手術上面嘅嘢做咗。」

 今集《數你條命》提供兩條「生命密碼公式」,分別是小朋友圖 8)及成年人版。
今集《數你條命》提供兩條「生命密碼公式」,分別是小朋友(圖 8)及成年人版。(圖片來源:TVB

至於 Inez 則透露由於 Tony 媽咪是 Twins,故想知道自己將來會否也有機會佗孖胎,並謂當初佗 Amber 時發現不是孖胎時,已搞笑投訴老公「渣」;對此 Depp 師傅指 Inez 因坐擁打孖上數字磁場,故確實有機會佗孖胎,只是剛剛錯失了一次大好機會,最快要等到45 歲,Inez 聞言即大笑︰「我 ok 呀,唔知 Tony 得唔得。」Jinny 聞言大笑之餘,更盞鬼搭嗲:「到時可以人工。」

 嘉賓有洪永城太太 Inez。
嘉賓有洪永城太太 Inez。(圖片來源:TVB

談到教育子女,兩位星級媽咪同樣「大不同」,Inez 指由於自己太 carefree,令 Tony 變相成了「緊張大師」,更透露 Tony 曾相約她到 coffee shop 研究女兒入學問題,但最後感覺猶如開會:「佢問我有冇做 Research,學校搵成點,同埋有冇問過啲朋友?好似

(圖片來源:TVB

presentation 咁。」至於 Jinny 則自言是主導那位,並為與小兒子相處問題大感煩惱:「我

(圖片來源:TVB)

個仔都幾 kick 架,我照顧細佬時,佢成日都有令人好意外嘅嘢,會令我不知所措,好似同佢溝通唔到咁。」師傅即指 Jinny 小兒子有齊「五鬼」及「禍害」,故此與父母易生衝突、性格亦活躍多變。

 而當聽到「天醫」磁場有助囡囡走斯文路線時,又即時開心番。
而當聽到「天醫」磁場有助囡囡走斯文路線時,又即時開心番。(圖片來源:TVB)

圖片來源:(圖片來源:TVB)