本尊就位

本尊就位|甄采浠嗲功色誘韋家雄一Take過 漏網美女李芷晴仲撞樣「正印」

最新娛聞

廣告

《本尊就位》早前播到歸二娘(甄采浠飾)為氹金爺(韋家雄飾)買下「溫香玉院」的劇情,歸二娘更先後出動「餵提子」及「坐大髀高八度撒嬌」向金爺連環撒嬌,仲有意無意間透露妓院驚人生意額⋯⋯
本尊就位 甄采浠對如何均衡飲食勁有心得,難怪身形咁弗。
《本尊就位》早前播出歸二娘(甄采浠飾)色誘氹金爺(韋家雄飾)買下「溫香玉院」的劇情。(圖片來源:TVB

甄采浠餵提子晒美腿

歸二娘連環出招,最終成功吸引金爺買下妓院。當金爺以為雄霸黃賭毒三大範疇後,卻發現因「瑤珠禁娼」政策、妓院倒閉機會極高,頓時火上心頭……

自劇集開播後被譽為劇中「三大漏網美女」之一的甄采浠(Carisa),除了嗲功驚人,餵提子時更大晒美腿,保養得宜!

本尊就位 甄采浠的嗲功驚人!
甄采浠的嗲功驚人!(圖片來源:TVB
本尊就位 甄采浠為色誘韋家雄買下「溫香玉院」不惜出盡法寶。
甄采浠為色誘韋家雄買下「溫香玉院」不惜出盡法寶。(圖片來源:TVB
本尊就位 韋家雄對甄采浠的色誘十分受落。
韋家雄對甄采浠的色誘十分受落。(圖片來源:TVB
本尊就位 甄采浠在劇中大騷美腿,十分吸睛!
甄采浠在劇中大騷美腿,十分吸睛!(圖片來源:TVB)

甄采浠食菜都有 Principle

談到場口,Carisa 受訪時笑言自己其實是「不懂撒嬌的女人」,並大讚韋家雄是好對手,即使親密場口,二人亦能「快靚正」完成:「雖然韋家雄好鍾意搞笑講爛gag,但佢亦係一個好專業同好敬業嘅演員,所以我哋一埋位,無論咩場口都好快就入到戲。尋晚嗰場,我哋之前排咗幾次,一埋位就一 take 過搞掂。」至於 keep弗心得,Carisa 透露靠負重及帶氧運動雙管齊下之餘,戒糖及注意均衡飲食亦很重要,並笑指被醫生指「吃菜太多」:「原來肉同菜都唔可以食太多,醫生話我食太多菜。例如好大塊葉嘅菜,係唔可以食太多,要食番啲細葉嘅菜先得,因為細葉嘅菜冇咁濕,濕會令身體易積聚毒素。同埋唔可以淨係食菜嘅綠食部分,我自己都食過一年嘅齋,我了解到食齋要食五色之餘,地上、地下同水入面嘅植物都要食,咁先均衡到營養。」

本尊就位 甄采浠大讚韋家雄是好對手。
甄采浠大讚韋家雄是好對手。(圖片來源:TVB)
本尊就位 甄采浠對如何均衡飲食勁有心得,難怪身形咁弗。
甄采浠對如何均衡飲食勁有心得,難怪身形咁弗。(圖片來源:TVB)

小動作都做足功課 李芷晴嘟嘴樣勁 Cute

身邊美女如雲的金爺,家中正印夫人玉環(羅泳嫻飾)及妾侍昭君(李芷晴Stephanie 飾)亦備受關注,其中 Stephanie 亦是「三大漏網美女」之一。前年憑參加《香港小姐再競選》勇奪亞軍人氣躍升不少的 Stephanie,在劇中除了全程穿旗袍大晒完美葫蘆身形外,角色冇主見兼柔弱的她,更不時向金爺嘟嘴撒嬌,樣子相當可愛。Stephanie 在小動作方面亦落足心思,除了舉手投足都有小家璧玉Feel,就連坐下的姿勢亦散發著濃濃古典味。

本尊就位 李芷晴嘟嘴好可愛。
李芷晴在《本尊就位》中與甄采浠及羅泳嫻齊齊被譽為劇中「三大漏網美女」。(圖片來源:TVB)
本尊就位 14-16 李芷晴嘟嘴好可愛。
李芷晴在劇中不時會有嘟嘴的表情。(圖片來源:TVB)

羅泳嫻撞樣李芷晴

另飾演金家夫人的羅泳嫻(裸泳)同樣憑競賽節目彈出,2022 年裸泳以命運占卜師身份參選《通靈之王》並勇奪冠軍,勝出後人氣勁升,今次飾演金家夫人亦頗有發揮。更搞笑的是,經常以孖公仔姿態現身《本尊就位》的 Stephanie 及裸泳,獲不少網民指「撞樣」,Stephanie受訪時,笑言確實有不少人這樣說:「真係都有唔少人話我同裸泳似樣,似佢咁靚我都好開心。同佢哋兩位前輩合作好榮幸,裸泳好溫柔、對人好好,真係好似一個家姐咁好照顧我。韋家雄就係一個活潑嘅笑彈,同佢做對手戲最緊要係忍笑,佢成日講好多爛 gag,令到大家拍攝嘅氣氛都變得好好。」談到著旗袍時身形完美,Stephanie 坦言正式拍劇前有刻意減肥:「因為造型係着旗袍,為咗出嚟個效果好睇啲,所以有特登食清啲減番少少,嗰時用咗一個西柚減肥法,每餐食半個西柚,食多啲菜,減少食澱粉質,有食肉,個成效都唔錯㗎。」

本尊就位 連坐姿都刻意盡量模仿番民初時期嘅女性。
羅泳嫻與李芷晴在劇中同為韋家雄的夫人。(圖片來源:TVB)
本尊就位 羅泳嫻與李芷晴更被不少觀眾指「撞樣」。
羅泳嫻與李芷晴更被不少觀眾指「撞樣」。(圖片來源:TVB)
本尊就位 甄采浠
李芷晴前年憑參加《香港小姐再競選》勇奪亞軍,人氣再度急升。(圖片來源:TVB)
本尊就位 李芷晴清純的外貌在劇中非常受歡迎。
李芷晴清純的外貌在劇中非常受歡迎。(圖片來源:TVB)
本尊就位 李芷晴舉手投足都有小家璧玉Feel!
李芷晴舉手投足都有小家璧玉Feel!(圖片來源:TVB)
本尊就位 李芷晴的坐姿更散發著濃濃古典味。
李芷晴的坐姿更散發著濃濃古典味。(圖片來源:TVB)

撰文:東方新地圖片來源:TVB