歐洲鐵騎遊|袁偉豪狂飆187km/h感嘆人生重啟張振朗唱甜蜜蜜引網友熱議

tvb娛樂

廣告

綜藝節目《中國人壽(海外)智裕世代計劃呈獻:歐洲鐵騎遊》,今晚(30 日)8 點 30 分翡翠台播映,節目由兩位電單車愛好者袁偉豪(Ben)、張振朗(Owen)擔任主持。

今集 BO 開着鐵騎由意大利穿越奧地利到達德國,參與一系列與電單車有關的活動。在意大利出發時,Owen 坐 Ben 車尾大晒「HeHe 情」,更一時興起合唱《甜蜜蜜》,場面搞笑!在登上海拔 2,211 米、被喻為鐵騎士夢想路段的 Penser Joch時,BO 被眼前的美景吸引停車拍照,Ben 有感而發指有「人生重啟」的感覺,他坦言:「我覺得完成呢個 Trip 之後,人生會有少少改變,個人會成長咗,過去一啲經歷都可以放低。」
到達德國後,BO 去了著名汽車品牌博物館朝聖,兩位愛車之人有幸見到夢寐以求的 Dream Car/Bike,大飽眼福。之後 BO 有機會在德國的無限速公路體驗「極速傳說」,Ben 更加速到 187km/h,惟即將做爸爸的 Ben 在激情過後卻感到自責,他說:「我行完呢個速度之後,覺得有少少對唔住屋企人,如果發生咗咩事,我絕對可能會粉身碎骨,覺得自己好任性。」BO 之後再到柏林賽車訓練中心感受真正的賽道,體驗「速度與激情」。最後一站行程,BO 參加了一年一度全歐洲最盛大的柏林電單車節,除了有大量改裝車觀賞,還能欣賞刺激度爆錶的特技電單車表演。

行程尾聲,BO 繼續進行深度 Mens’ Talk,講到簽約問題時,Ben 坦言:「佢畀十年合約你,梗係簽啦,佢畀人工你,你養到屋企,養到自己!」至於近年升呢一線小生的 Owen 則說:「我想講,幾年前我都覺得養到屋企,但我發覺依家物價上漲,做一套劇嘅主角要萬歲、包底、又要裝身,原來嗰時簽嘅錢係唔夠㗎喎!」想知仲有咩會爆?密切留意最後一集的《歐洲鐵騎遊》。

圖片來源:(圖片來源:TVB