^吳若希^口硬心軟讚^老公^

爸知弊你嚟湊吖|吳若希口硬心軟讚爆老公Alex揭不發火之謎

tvb娛樂

廣告

無綫實驗性真人騷《HiPP 有機 HMP 嬰兒奶粉特約:爸知弊!你嚟湊吖!》,由黎諾懿及陳敏之擔任「爸知弊幼稚園」校長及副校長,節目逢周四及五晚十點半翡翠台播出。昨晚第八集現身的藝人家庭代表有吳若希(Jinny)、Alex 與仔仔搏啜,以及黎諾懿、Nicole 與小春雞。

(圖片來源:TVB

Alex 愛妻哲學:你鬧我啫,我又唔會痛

經過前晚及昨晚(22 日)的「史密妻決戰史密夫」,發現 Jinny 對老公其實並不兇狠、只是愛作「小學雞」式投訴;Alex 全程亦像免疫般對「妻子的投訴」零情緒及反應,堪稱天作之合。昨晚 Alex 在以為製作組熄了機的情況下與諾懿盡訴心中情,雖然嘆太太 EQ 低,但亦大拋愛妻金科玉律-「男人不該跟女人爭辯」:「佢係好容易發忟憎。(黎:都有新聞係你老婆話你,你會唔會唔開心?)慣咗喇,呢個亦係唯一一樣嘢佢可能喺出面讚過我,就係話我『腍茲茲』(冇乜脾氣),你咪當(自己)出氣筒咯。」諾懿追問 Alex 曾否就「出氣筒」問題向Jinny「申訴」,Alex 笑言:「實有嘅,但係唔成功咁解,因為你會知道係性格問題,如果我讓步可以冇事冇幹就算啦。我又唔會痛,你鬧我啫,最多個心銀一銀。」

Jinny 爆老公黐身:佢似係我個仔

Alex 又直指 Jinny 最討厭他駁嘴:「呢樣嘢其實我知嘅,但你個火突然升緊,你好難唔講一句,銀佢一句都好,但我駁嘴係會將件事去到最(更)嚴重。」坐在監控室的 Jinny 聞言即直認老公駁嘴會火上加油,諾懿聽畢則忍不住感嘆:「呢個都係重點嚟,千祈唔好同老婆鬧交,到最後都係輸,既然都係輸就唔好鬧喇。」難得「虛偽」老公玩坦白,Jinny 亦放軟態度坦承知道老公很愛自己:「佢係由識我當刻開始,對我嘅愛完全冇減過,佢咁多年以嚟愛我係愛到,我淨係喺佢附近已經 ok,佢係死都要黐住你嗰種,佢似係我個仔。」

 02-03 搏啜真係人見人愛,Jinny 對住阿仔都係一有機會就狂啜。
02-03 搏啜真係人見人愛,Jinny 對住阿仔都係一有機會就狂啜。(圖片來源:TVB

昨晚反高潮位多不勝數,最大一個是經常不滿老公論論盡盡的 Jinny,去到節目尾聲時竟同樣驚現「搏啜跌倒事件」,令搏啜爆喊收場,Alex 與諾懿更一人踩一腳,其中諾懿一針見血謂:「你湊咁耐都冇事,阿媽一出嚟湊,抱兩嘢就跌咗落地喇!」而 Jinny 全程不怒反笑。另一反高潮位是 Jinny 竟公開盛讚 Alex 氹搏啜午睡時表現溫柔:「睇到佢氹 BB 瞓覺,覺得好 Sweet。」

 06-08 Alex 教識仔仔中文,獲 Jinny 直豎姆指大讚。
06-08 Alex 教識仔仔中文,獲 Jinny 直豎姆指大讚。(圖片來源:TVB

Alex 含羞答答笑言恨與吳若希拖手仔

最終看似佛系的 Alex,不但成功冧掂阿仔搏啜與老婆 Jinny,連兒童心理學博士Rosa 及副校敏之亦對他讚不絕口,被選為 A 級爸爸。在無綫官網公開的刪剪片段中,A Grade Alex 被問到最想老婆替他實現甚麼願望時,再顯愛妻號本色兼含羞
答答說:「我想 Jinny 拖住我手喺屋企樓下行一圈,呢個係我太太咁多年嚟覺得好 Sweet 嘅嘢,因為呢一、兩分鐘係屬於我同佢嘅,所以我好珍惜、亦覺得咁已經足夠。」

(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)

圖片來源:(圖片來源:TVB)