玲玲友情報

玲玲友情報|安德尊揭祕30年財神專業戶辛酸史:名氣長輩利是積運至今未用

tvb娛樂

廣告

堪輿學家麥玲玲帶領黃紫恩(Jojo)、蔡景行(行仔)主持的清談節目《玲玲友情報》,逢周三晚 10 點 J2(82 台)播映。昨晚(7 日)一集主題為「利是唔係咁樣𢭃」,嘉賓是人稱「大王」的安德尊。

昨晚(7 日)一集嘉賓是「大王」安德尊,每逢農曆新年,他都會以財神身份亮相,自言扮財神時間,比另一位財神專業戶「修哥」胡楓還要耐︰「入行第二年就做財神,做了差唔多 30 年,其實辛苦你唔知。」他透露問題出在那頂帽,由竹枝或木條撐起,長時間戴會弄致頭痛,他跟行仔說︰「後生仔做會頂唔順,拍嘢 6 到 10 個鐘,你話頂唔頂得住,箍到頭痛。不過都有好處,嗰時啱啱出道無人識,但着住財神衫好受歡迎,啲人走埋嚟摸你,嗰種感覺好得意。」安德尊自爆有一個多年習慣,就是收到有福氣、名氣長輩畀的利是,都會儲起來,他笑說︰「儲到而家擺喺成日見到地方,係一種紀念。」玲玲師傅從玄學上分析,𢭃到有財福人仕的利是,可以沾到對方的好運,她解釋說︰「呢個係一個運氣傳遞,點解啲人咁鍾意收家燕姐、阿 Bob、你同我嘅利是,就係咁原因。大家覺呢班人運氣唔錯,可以沾到對方好運。」玲玲師傅講笑話最好當然是𢭃到四大發展商的利是,福澤更佳。她又取笑以安德尊身家,自然可以儲起這些利是不用,接住她爆料說︰「江湖傳聞大王好有錢,新界眼望啲地都係你嘅,你使緊面個浸啫。啲後生(指住 Jojo 同行仔)唔夠錢用就要拆,有頭髮邊個想做癩痢。」

此外,玲玲師傅拆解初一不洗頭的謬誤,是緣於古時男女都留長頭髮及科技不發達,她解釋︰「睇書研究過以前啲人好少洗頭,因為洗完頭冇得乾,無理由新正頭披頭散髮鬼咁見人,而家唔同有風筒,可以好快吹乾。」她又揭露每到新年就知道 TVB 有好多員工,又試過第一年派利是給記者後,第二日便收到銀行打電話來道謝︰「因為有記者影咗我派個封利是登咗報,銀行咪知囉。」

 玲玲師傅笑言到新年才知 TVB 請了那麼多員工。
玲玲師傅笑言到新年才知 TVB 請了那麼多員工。(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)

圖片來源:圖片來源:TVB