玲玲友情報

玲玲友情報|驚悚「元秋」粥麵店事件!玲玲師傅不敢進食 名廚楊尚友揭祕加料真相

tvb娛樂

廣告

堪輿學家麥玲玲帶領吳兆麟(Alan)、蔡景行(行仔)主持的清談節目《玲玲友情報》,逢周三晚 10 點 J2(82 台)播映。今晚(6 日)一集主題為「餐廳唔係咁樣開」,嘉賓是名廚楊尚友(Christian)。

每個行業都有不少秘聞,餐飲業多年就流傳一則都市傳說,開名指旺角某餐廳的廚師,在白汁雞皇飯內加料,導致有一輪但凡有「白汁」的碟頭飯銷情變差。無論真偽總之幫襯食肆,千萬不要跟「廚房佬」鬥氣。今晚(6 日)《玲玲友情報》嘉賓為名廚楊尚友(Christian),他從事餐飲業 30 年,見證過「加料」事件,他說︰「細個喺瑞士一間pizza 店做 part time,嗰時咁啱 world cup,一晚整咗 300 幾個 pizza。嗰晚有一位人客不停投訴、不停退貨。後來發現當事人係嗰間餐廳舊時嘅大廚,擺明玩我哋。」最後那位前大廚的 pizza 獲得「特別」照料,餐廳每位廚師都留下一啖口水作紀念。

有難服侍的客,亦有惡死老闆。跑馬地一間粥麵店的老闆娘,素有「元秋」外號以惡馳名,差不多每名食客都捱過罵。節目中玲玲師傅重現老闆娘霸氣鬧人過程︰「嗰日有食客嫌張枱太大,老闆娘就叫人『斬開佢吖笨』;又試過有食客叫一款唔係時令嘅蔬菜,老闆娘回覆『呢個時候無呢種菜,食死你呀』。」這驚人一幕,震撼玲玲師傅跟友人,她委曲的說︰「我好驚,跟住話唔好理喇,個煲仔飯我哋一定要食晒,唔係會鬧人㗎。」原因是入座前,老闆娘已明言不可以有剩菜。話分兩頭玲玲師傅讚餐廳食物確實有水準,她說︰「你諗下跑馬地嗰班客,被你鬧都要幫襯,就知道食物有過人之處。」Christian 亦表示自己每星期都要光顧一次才滿足。

玲玲師傅見識過跑馬地惡死餐廳老闆娘,嚇出一身冷汗。(圖片來源:TVB)
玲玲師傅見識過跑馬地惡死餐廳老闆娘,嚇出一身冷汗。(圖片來源:TVB

今集玲玲師傅老公何德繼續在節目中「曝光」,他被爆抱怨吃法國餐又貴又浪費時間,重點是「3 千幾蚊一個人,食完仲係好肚餓」。擁有法籍的 Christian 即時作出平反,權威地講出重點︰「同大家講,食法國餐唔係愛嚟食飽嘅,我 Christian in Paris 講嘅。」引來在場各人拍掌支持,接住他補充說︰「食法國餐係要慢慢食,去諗下廚師究竟煮緊乜嘢故事畀你,係畀緊話題你同你對面嗰個人。」可謂意義深遠。

Christian 為法國餐平反。(圖片來源:TVB)
Christian 為法國餐平反。(圖片來源:TVB

此外,行仔自爆恐怖飲食經歷,竟然跟排泄物有關,令各人大呼嘔心,想知道行仔到底經歷何種不幸遭遇,密切留意節目播出。

(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)

圖片來源:圖片來源:TVB