玲玲友情報

《玲玲友情報》|尿袋成就葉念琛御用演員?MK活地亞倫揭祕18代阿寶由來

tvb娛樂

廣告

堪輿學家麥玲玲帶領黃紫恩(Jojo)、蔡景行(行仔)主持的清談節目《玲玲友情報》,逢周三晚 11 點 J2(82 台)播映。今晚(17 日)一集主題為「電影唔係咁樣拍」,請來導演葉念琛擔任嘉賓。

今晚(17 日)一集嘉賓是有「少年王晶」、「MK 活地亞倫」稱號的電影導演葉念琛,他的作品寫盡男女間爾虞我詐的暗面,戲中經常有愛情金句。玲玲師傅除了是著名堪輿學家外,她亦是葉念琛電影御用班底,先後在他的電影演過富婆、智障人仕、好媽媽等。不過主持之一的黃紫恩(Jojo)最想知的是,葉念琛電影作品中女主角名字都是「阿寶」,是否如傳言般是導演初戀女友的名字,葉念琛略帶無奈說︰「我入行 20 幾年,編、導過 40 幾部作品,總共有 18 個『阿寶』出現,全部都係創作,無一個係原型人物。坊間嗰啲只係美麗誤會,不過講極都無人信。」接住他自爆統一同「阿寶的原因簡單︰「同行可能會明白,其實寫劇本最考腦筋係諗角色名,有時寫到後邊,唔記得咗前面用乜嘢名,統一咗就無呢個煩惱。」

玲玲師傅講起跟葉念琛合作,緣於一個俗稱「尿袋」的流動充電池。有趟二人出席同一宴會,席間葉念琛問同桌各人有否「尿袋」可以借用,玲玲師傅笑說︰「嗰時得我借畀佢,借完又擔心佢唔記得還,嗰時唔係好識佢。」好在葉念琛有借有還,當時玲玲師傅隨口講了一句「記得爭我一個角色呀吓」,想不到過兩日就收到葉念琛電話,要求在新戲中演出,一直合作至今。節目中二人互揭「瘡疤」,葉念琛先出手提到劇集《美麗戰場》,劇中陳曉華父母角色由玲玲師傅同鄧梓峰飾演,他爆料說︰「有人問點解陳曉華走(離世)嘅時候,阿爸阿媽唔係身邊,其實劇本寫佢哋移咗民,不過麥玲玲、鄧梓峰呢兩大演技派好早同我講『我真係做唔到個場』……真係無出色。」玲玲師傅理直氣壯解釋說︰「白頭人送黑頭人呢啲斷腸戲,我哋呢啲老臨做唔到,係我爛泥扶唔上壁。」不過好快輪到玲玲師傅出招,當提到葉念琛在新作《不是你不愛你》中起用譚旻萱做新一代「阿寶」時,她同時把握機會反擊說︰「我覺得導演對靚女寬容啲,對我就唔寬容,成日好苛刻指導我,又批評我演技。」

 陳昊森跟譚旻萱演情侶。劇照)
陳昊森跟譚旻萱演情侶。(劇照)(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)

圖片來源:圖片來源:TVB