疊影狙擊|陳少邦回應周秀娜不識他稱最奸角色郭政鴻保養祕訣曝光

tvb娛樂

廣告

由梁家樹及謝穎擔任總監製的《鎖健骨健康特約:叠影狙擊》逢周一至五晚 9 點半翡翠台播映。《叠影狙擊》(下文簡稱《叠影》)主要演員包括黃宗澤、周秀娜、黃浩然、朱鑑然、郭政鴻、關禮傑、胡卓希、張慧儀、盧慧敏、于洋、艾威、方力申、梁靖琪及文頌嫻等。

昨(30 日)晚一集,富商楊俊雄(郭政鴻飾)成為矛頭所指,除魏曉晨(周秀娜飾)繼續以孖生妹妹梁曦(周秀娜分飾)身份與晟杰(黃宗澤飾)調查其洗黑錢罪證,俊雄大哥俊傑(開禮傑飾)亦命令 Mag 姐(張慧儀飾)殺死俊雄,俊傑更被揭是神秘 big boss 金夫人拍檔金先生。俊雄為保命,找來手下 Cat(盧慧敏飾)綁架沈飛飛(朱鑑然飾)反要脅「梁曦」,曉晨假意順從後再暗中找晟杰與涂文諾(黃浩然飾)幫忙,最終成功救出重創的飛飛…

郭政鴻自認貪靚

在《叠影》飾演囂張又傲慢大反派的郭政鴻,為達目的不擇手段,由頭奸到尾。今(1 日)晚一集更會綁架親大哥楊俊傑及其家人。政鴻受訪時直認在《叠影》中奸到盡:「上次我喺劇集《家族榮耀》演好哥哥,今次就係最奸嘅反派,兩者好大反差,亦係我其中一個最奸嘅角色!」他續稱:「楊俊雄係遇神殺神、遇佛殺佛,心目中只有金錢、權力,我要演得辣啲,氣場強啲,演到好似一個霸道梟雄咁。」提到有網民讚他保養得宜、身形超弗勁屈機,59 歲的政鴻即自揭獨門減齡秘技:「好多觀眾都問我點保養,自己戒晒宵夜,油膩及甜嘢都少食,當然要配合運動;同時我好貪靚,成日去做 facial,如果冇時間都會喺屋企以家用美容儀去緊緻皮膚,所以仲 keep 得到。」

《叠影》播映至今亦有不少配角成功搶焦,除了忠奸難辨的「Tina」文頌嫻、天才罪犯「教授」張松枝、潑辣寸嘴的「Brittany」鄭融外,飾演夜店 GOLF CLUB 19
經理龍少的陳少邦亦甚有發揮,其中一幕「謎之微笑」更獲內地網友封為「年度代表作表情包」,笑指很難得有如此可愛的奸角。劇中真身是金先生手下的少邦,經常成為娜姐出氣袋,相關場口更甚有喜感;少邦受訪時笑言沒想到奸角也要搞笑:「《叠影》好多劇情都好認真,加咗龍少被娜姐打同撞板嘅表情落去,可以等觀眾紓緩吓情緒。」談及「謎之微笑」獲讚,少邦坦言大感驚喜:「當時自己睇完 playback都覺得搞笑,希望可以成為有代表性嘅表情包啦!難得今次可以試吓搞笑擔當都係好事,之後播嘅劇都係演番反派,希望可以多演啲搞笑角色。」

首度與娜姐合作的陳少邦更大爆拍攝時趣事:「第一日開工就拍畀娜姐拗斷手指同畀佢打,其實娜姐唔知我係邊個,武指當時介紹我係龍虎武師,娜姐就好放心出力咁打我同拗我手指,所以都幾痛吓。之後我解釋番自己其實係演員嘅時候,娜姐仲請我飲咗杯咖啡添!」

陳少邦爆娜姐知悉其演員身份後依然一頭霧水

對於入行 24 年,娜姐竟「不知道陳少邦是誰」,少邦豁達謂:「我哋未合作過,佢唔知都唔出奇,佢知道我係演員後仲係一頭霧水咁,好好笑!」陳少邦 1997 年曾參加校花校草選舉,同屆校草冠軍是袁偉豪,兩年後少邦加入無綫第 13 期藝員訓練班,與林峯、楊茜堯等為同期藝訓班同學,入行至今在無綫曾拍過逾 50 套劇集。今年初少邦在《法言人》演反派闊少甚為搶 fo 贏盡好評,今次在《叠影》飾演「搞笑型奸角」,有望殺出新戲路。

(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB

圖片來源:(圖片來源:TVB