^張寶兒何廣沛^驚喜彈出

破毒強人|張寶兒何廣沛驚喜彈出監製Marco全程陪錄演啞巴上半年堂

tvb娛樂

廣告

由羅永賢(Marco)監製、黃偉強編審的《大班冰皮月餅呈獻:破毒強人》,逢周一至五晚八點半翡翠台播映,主要演員包括陳豪、胡定欣、蕭正楠、張曦雯、何廣沛、張寶兒、蔣志光、朱智賢、郭柏妍及馬貫東等。《破毒》首集「開場角色」是葉浩天(蕭正楠飾),第二集「開場角色」則為啞巴外送員徐安樂(何廣沛飾)。自覺走不出貧窮困局的安樂,因一次意外獲得毒品賺了快錢,為了盡早脫貧、讓妹妹好好及青梅竹馬好友阿 Wing(郭柏妍飾)過好日子,安樂捲入不道德交易,並與金融女強人章琳(胡定欣飾)及「一代毒王」文華(陳豪飾)扯上關係。何廣沛之前受訪時透露為啞巴角色花了不少功夫,監製笑言廣沛有望憑「徐安樂」獲得演技獎項,廣沛角色出場後確是收獲不少正評,網民大嘆「手語唔易做」,又指廣沛連配音獨白也演繹得別具感情:「有種楚楚可憐嘅感覺,好符合角色」,更有記性超強網民記得郭柏妍當年參選港姐時曾接受何廣沛提問。

 何廣沛花了接近半年時間學手語,又每日死背爛背記熟所有對白及手語動作,真心好燒腦。
何廣沛花了接近半年時間學手語,又每日死背爛背記熟所有對白及手語動作,真心好燒腦。(圖片來源:TVB

談到獲網民讚配音獨白有感情,廣沛感激監製 Marco 貼身指導:「好多謝監製Marco 每次都親自陪住我錄每句 VO,全程 100% Mon 住,就算把聲聽得出係何廣沛,都同平時嘅何廣沛好唔同,配合番角色。」廣沛又指 Marco 早於拍攝前半年已通知他學習相關技能,包括手語及電單車。為學好手語,廣沛找來非健聽人士擔任手語老師,並通過了相關考試。廣沛續指每次一小時的「靜音」課堂,讓他更能集中及投入徐安樂的世界:「一個星期上兩堂,每次上堂都好寧靜,一個鐘唔出聲,但你唔會覺得空虛。」

 何廣沛飾演嘅徐安樂,因為急於脫貧誤入歧途。
何廣沛飾演嘅徐安樂,因為急於脫貧誤入歧途。(圖片來源:TVB

廣沛指拍攝時最大考驗是大腦要多功能運作,整個過程亦是記性大考驗:「每次拍攝前手語老師黎老師都會拍片 send 畀我返屋企背,每日都要花好多時間背手語。因為拍緊嗰陣除咗做手語,腦入面都要有對白,要諗住啲對白意思去做,否則面部表情會唔足,但諗對白時又有機會 jam 咗做緊嘅手語動作,所以真係要背得好熟,我成日個腦都接近 hang 機嘅狀態。」廣沛特別感激黎老師經常「隔空」指導:「為咗配合拍攝環境,對白有時會即場微調,多謝黎老師經常 standby 喺電話隔籬,我一有新動作都會問佢。」

 齋睇呢個 NG 花絮,就知廣沛幾咁畀手語考起,真係拍一場都花好多力氣同功夫架。
齋睇呢個 NG 花絮,就知廣沛幾咁畀手語考起,真係拍一場都花好多力氣同功夫架。(圖片來源:TVB

至於同樣獲 Marco 點名讚好的張寶兒,在劇中飾演機心不輕的網台記者林可兒,

為了一舉成名及躍升成為主播,可兒採訪文華期間無所不用其極,亦因而成為文華鋪路假釋最重要的棋子。雖然與視帝陳豪有多場對手戲,但演戲資歷尚淺的寶兒不但零怯場,而且無論震驚或是著急的表情均做得頗到位,獲網民大讚自然及搶戲;Marco 讚寶兒用心之餘,還愈演愈好:「Bowie 開始拍攝的頭半個月,仍然在慢慢揣摩,始終演出經驗仍淺,但係 run 順咗之後,就愈嚟愈好,尤其是三個年輕人(何廣沛、張寶兒及郭柏妍)嘅曖昧關係,拿揑得特別好!」據知寶兒與何廣沛於之後播出的劇情中將有一場十分激烈的對罵戲,兩大「後起之秀」如何過招絕對值得期待。

 張寶兒劇中與陳豪有大量對手戲,難得佢唔單止冇怯場,仲演得好自然同夠搶,成功吸獲不少正評。
張寶兒劇中與陳豪有大量對手戲,難得佢唔單止冇怯場,仲演得好自然同夠搶,成功吸獲不少正評。(圖片來源:TVB

胡定欣黑色喱士貼身長裙配黑超突顯霸氣

昨晚除了徐安樂,章琳亦首度登場,身穿黑色喱士貼身長裙、配以黑超的胡定欣舉手投足均甚有霸氣,難怪角色在內地贏盡正評:「胡定欣真的好戲,與同樣兇狠的陳豪很搭」。

 胡定欣嘅造型有女人味得嚟又夠晒霸氣。
胡定欣嘅造型有女人味得嚟又夠晒霸氣。(圖片來源:TVB)

圖片來源:(圖片來源:TVB)