^羅毓儀^灌醉萌表情爆紅

羅密歐與祝英臺|羅毓儀被灌醉展現可愛表情包鄭子誠奸角回歸引網友熱議

tvb娛樂

廣告

由陳維冠(Joe)監製、鄭成武編審的台慶劇《位元堂養陰丸呈獻:羅密歐與祝英台》(以下簡稱《羅祝》),逢周一至五晚 8 點半翡翠台播映,主要演員包括陳茵媺、陳豪、周嘉洛、游嘉欣、江美儀、蔣祖曼、鄭子誠、吳子冲、鄺潔楹及徐榮等。

 二叔仁義對麗花無事獻殷勤。
二叔仁義對麗花無事獻殷勤。(圖片來源:TVB

《羅祝》連續兩晚(1 日及 2 日)劇情緊湊,除了重要配角阿梅(朱斐斐飾)、Hugo(衛志豪飾)及羅密峰(邵展鵬飾)先後中槍身亡,劇中奸角亦陸續露出狐狸尾巴,除了一早預告「久休復奸」的祝仁義鄭子誠外,祝老太(馬海倫飾)亦非善男信女,為了掩藏祝英喬(陳茵媺 Aimee 飾)真身是祝英台(陳茵媺分
飾),不惜派手下暗殺忠臣馬文才(徐榮飾)。事件曝光後,大受打擊的英台與祝老太決裂,並立志回復女兒身與內鬼祝仁義決一高下。昨晚英台以女兒身會見四大家族,集霸氣與亮麗於一身的 Aimee 相當醒神,與子誠的經典奸樣相映成趣,有網民大讚回憶返晒嚟:「咁先係我哋認識嘅鄭子誠」,亦有人搞笑留言:「就算子誠啲表情好無辜咁款,潛意識都係覺得佢奸奸地。」另有聰明的網民一早猜中祝老太有嫌疑,並指她與杜拉(江美儀飾)並列 Big Boss!

 祝老太被踢爆係殺文才嘅幕後黑手。
祝老太被踢爆係殺文才嘅幕後黑手。(圖片來源:TVB

子誠向 Yuki 傳授醉酒演繹技巧:對眼要迷離啲

奸性漸露的仁義,昨晚還扮誠懇灌醉麗花(羅毓儀 Yuki 飾)套料,既緊張又惹笑。對於仁義無事獻殷勤,麗花起初表現戒備,但最後仍不虞有詐誤飲「菊花酒」;人設為「一杯即醉」的麗花,先是大力地將頭撼在飯枱上,再失驚無神「彈番起身」喪鬧仁義蝦女人,更揮拳打至仁義流鼻血。Yuki 受訪時笑指場口很好玩:「麗花呢個角色飲少少酒已經會發癲,咁因為劇入面子誠對麗花唔係咁好,所以佢醉咗後就將啲不滿發洩晒出嚟。」談到與子誠合作,Yuki 直指對方是很好的前輩:「一開始我對住佢都有啲緊張,但因為佢一嚟就散發住好親和嘅氣場,所以好快冇事。雖然子誠成日演反派,但佢私下非常 Nice,仲好有經驗,我記得我打佢時要做 double 位,我一有少少唔啱位佢已經即刻提到我,結果拍出嚟一、兩 take 已經好真。」本身不愛飲酒的 Yuki,更為了相關場口做功課:「我有去飲吓酒,feel 吓嗰種類似醉嘅感覺,同埋問吓子誠點樣會似啲,佢教我對眼唔好咁有神,要迷離啲同『pea』啲。」

除了緊張搞笑,前晚及昨晚亦不乏催淚位,尤其「一樓一五閨密」之一的阿梅

(朱斐斐飾)及羅家三公子密峰被槍殺後,眾人忍淚懷緬昔日與故友相處的快樂時光場口更是感人。昨晚密峰為救弟弟密歐(周嘉洛飾)慘成哥德(楊證樺飾)槍下亡魂!就在密歐、密林(吳子冲飾)及密田(徐文浩飾)等人痛心懷緬好兄弟之際,鏡頭穿插英台拿著年青時悼念亡父及亡兄寫下的日記,當中一句:「當一個人走咗,只要在乎佢嘅人將開心嘅回憶永遠留喺心入面,咁一個人就死而無憾」,與密峰死時情景巧合地呼應,獲網民留言指拍得不錯:「原來羅密歐經歷緊英台經歷過嘅事,唔怪得劇名叫《羅密歐與祝英台》。」其實「一樓一五閨密」由開劇至今在網絡掀起不少話題,除被指很「嘈吵」及「帶動劇集氣氛」後,眾人的扮相亦是焦點所在,當中以史穎喬飾演的 Daisy 及斐斐飾演的阿梅最為吸睛;造型可見,斐斐每次出場均例牌展示美好身段!原來斐斐並非天生葫蘆身形,曾是肥妹仔的她,全靠後天努力維持均衡飲食及勤力做運動保持體態,更會專誠針對下身多做修身運動。

(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)

圖片來源:(圖片來源:TVB)