^蔣祖曼^狂射^二十槍^震撼全場

羅密歐與祝英臺|蔣祖曼變殺人狂尖叫開槍搶鏡陳豪拍咀戲陳太備案

tvb娛樂

廣告

由陳維冠(Joe)監製、鄭成武編審的台慶劇《位元堂養陰丸呈獻:羅密歐與祝英台》(以下簡稱《羅祝》),逢周一至五晚 8 點半翡翠台播映,主要演員包括陳茵媺、陳豪、周嘉洛、游嘉欣、江美儀、蔣祖曼、鄭子誠、吳子冲、鄺潔楹及徐榮等。

 陳茵媺個感動喊樣好靚。
陳茵媺個感動喊樣好靚。(圖片來源:TVB

陳茵媺感動喊樣勁靚

昨晚(9 日)一集劇情驚爆,英台(陳茵媺 Aimee 飾)到第八區探堂妹英華(蔣祖曼飾)時重遇梁山伯(陳豪飾),山伯激動擁抱英台並決定齊齊離開第八區。不過為了陪英華兒子皓仔(何珀廉飾)慶生,山伯答應延後離開,英華亦趁最後機會向山伯表白,但最終明白事理的英華大方「放生」山伯,並向「梁祝」送上祝福。可惜皓仔卻未能如英華一樣接受現實,嬲至離家出走的他最終被發現倒斃荒山野嶺,極度心痛的英華遂發狂追尋殺子真兇,最終向涉事的羅家保鏢(戴耀明)瘋狂連開接近二十槍,場面震撼!據知被仇恨沖昏頭腦的英華,今晚(10日)一集開始暴走並對羅家大開殺界,羅家大少密林(吳子冲飾)將身陷危機。奸到出汁的祝仁義(鄭子誠飾)利用親生女兒英華的怒火作為與 Dora 杜拉(江美儀飾)交換條件之餘,並乘機對付英台,誘騙英華與英台決鬥兼爭做祝家話事人。另昨晚與山伯破鏡重圓的英台,有了愛情滋潤兼回復女兒身的她女人味 level up,尤其感動喊樣更是靚樣返晒嚟。

昨晚亮點落在飾演英華的蔣祖曼(Joman)身上,尤其當得悉找到殺子真兇後充滿仇恨的眼神、以及一邊聲嘶力竭尖叫、一邊瘋狂連環開槍的狀態極具穿透力,Joman 坦言拍畢後確實需要時間平伏:「我每次接到新劇本做功課時,個情緒都會隨住代入角色嘅心路歷程起起跌跌,過程係好痛苦,但我好享受。但嗰種情緒去到拍攝現場我會掉晒佢,然後等對手交嘢畀我再接番。拍殺戴耀明嗰場戲時,我係諗如果一個人身邊最親嘅人畀人殺死咗,報仇成功後嗰種痛恨又暢快嘅宣洩係冇可能收埋,拍完嗰種痛真係需要啲時間去平伏。」談到「放生」山伯一幕要主動獻吻,Joman 笑言事前為了應否向 Aimee「備案」大感掙扎:「我唔知點講好,好似講咗仲尷尬咁,最後我都係上星期宣傳時,人哋問起呢件事 Aimee 先知,佢都話佢唔介意,但就問我邊一集錫,佢話要準備揞眼。」Joman 更笑言英華這個角色對她來說「很大膽」:「我有同監製講話佢好大膽,玩槍、唱歌、跳舞、彈琴四樣嘢我都唔識,但佢搵我做。」

英華囝囝原來係音樂小王子

另翻查資料,現年 12 歲的珀廉真身是音樂小王子,擅長彈奏鋼琴及小提琴的他,並曾獲得多個香港及國際鋼琴比賽獎項。珀廉的演出經驗亦不少,先後演出過劇集《愛‧回家之開心速遞》、《七公主》、《把關者們》及《美麗戰場》等。談到劇中「囝囝」,Joman 笑指陳豪曾搞笑問她是否出動「私伙」拍劇:
「佢話我哋好似樣,連珀廉媽咪都係咁講。」Joman 笑指珀廉是拍劇現場音樂總監兼十分乖巧:「我記得拍佢死嗰場戲,嗰排天氣凍,佢件衫好單薄,佢完全冇話過辛苦,一日唔嗌 cut 機,佢都唔起身。」

 陳茵媺個感動喊樣好靚。
陳茵媺個感動喊樣好靚。(圖片來源:TVB

圖片來源:(圖片來源:TVB