^羅密歐^與^祝英台^真相揭露

羅密歐與祝英臺|鄭子誠奸樣經典語錄祝英華大義滅親吳子沖揭露真實膚色

tvb娛樂

廣告

由陳維冠(Joe)監製、鄭成武編審的台慶劇《位元堂養陰丸呈獻:羅密歐與祝英台》(以下簡稱《羅祝》),本周一至五晚 8 點半翡翠台播映結局周。

昨晚(15 日)劇情講到茱麗葉(游嘉欣飾)為了逃婚,聽從祝老太(馬海倫飾)建議服下「假死藥」,不知就裏的羅密歐(周嘉洛飾)險些自殺枉死;二人難得團圓後竟又再中圈套遭祝仁義(鄭子誠飾)活捉…另邊廂英台(陳茵媺飾)及山伯(陳豪飾)調查殺皓仔(何珀廉飾)真兇,其間因祝老太意外發現山伯送給皓仔的「公仔乒乓球」而鎖定仁義是真兇!英台及山伯今晚(16 日)將向英華(蔣祖曼飾)揭出真相,對於英華被利用多時,網民大感肉緊,並期待英華再度爆Seed 大義滅親!
 鄭子誠劇中奸樣放題。
鄭子誠劇中奸樣放題。(圖片來源:TVB

網民撐攞最佳男配:民心所向

子誠這次久別復奸可謂過足戲癮,為了報仇及上位連親生外孫皓仔也不放過的他,來到結局周絕對是將奸樣極致發揮得淋漓盡致,並完美示範卑鄙無恥、貪生怕死、貓哭老鼠等不同奸樣,配以編審精心設計「奸句」:「我係殺咗自己個孫呀,點吖?」、「你上咗床已經係佢嘅人,仲扮咩聖女貞德呀」、更加渣上加渣。為向「奸人誠」致敬,無綫官網昨推「人渣金句教室」,精選渣式金句配以子誠奸樣及魔性笑聲,相當洗腦。(片段連結:

 尋晚呢幕一句講晒,好彩茱麗葉醒得切。
尋晚呢幕一句講晒,好彩茱麗葉醒得切。(圖片來源:TVB

https://www.facebook.com/reel/7006593352695608)對於子誠「再奸一城」,網民大呼

 尋晚呢幕一句講晒,好彩茱麗葉醒得切。
尋晚呢幕一句講晒,好彩茱麗葉醒得切。(圖片來源:TVB

過癮,力撐子誠演忠奸同樣出色、極有資格問鼎最佳男配角:「他的戲不用質疑」、「佢攞男配,必定民心所向」、「真係衰到見到佢就憎」、「除咗把聲靚,演技都係實力派」。

 09-10  麗葉同密歐見番無耐,又畀祝仁義捉走番,仲要分開禁錮。
09-10 麗葉同密歐見番無耐,又畀祝仁義捉走番,仲要分開禁錮。(圖片來源:TVB

昨晚羅家亦發生不少事,由於密歐被禁錮,細媽 Dora(江美儀飾)促請大哥密林(吳子冲飾)與英華會面,Molly(鄺潔楹飾)看穿親母 Dora 是要密林送死,二人發生激烈爭吵…之後 Molly 使計重奪 Dora 信任,並乘機幫密林「戒毒」,其間密林因毒癮大發變得歇斯底里,不斷發癲狂叫。談到該場戲,子冲坦言十分難忘,並指最大難度是要「以陰力扮大力」:「呢場戲好深刻,因為係我成套劇最癲同最狂嘅一場,呢場戲最難做係現場啲門係道具門,拍落去係會郁嘅。所以就算我幾癲都好,都要就住度力嚟不斷發癲,即係對手要有勁、但同時又唔可以整郁

道門。」

談到角色在網上談論度頗高,除了獲讚靚仔、過白面色更引起熱討,就連子冲自己亦留意到:「其實我呢套劇係以真膚色上鏡,因為我本身都係比較青同白,大家有時候見到我正常膚色、其實係我化黑咗。加上羅家燈光偏藍,令我哋塊面更加白,我都見到有人話我似吸血殭屍,加上我個演繹邪邪地咁。」子冲又透露由於現實世界從未試過大聲罵人,所以要演繹角色咆吼狀態頗有難度,並感激周嘉洛及江美儀予以不少幫忙:「有美儀姐喺度嘅場口,佢都會教我點樣放啖氣同啲聲出嚟,雖然最後我都唔算做得好好,但真係好多謝佢同真係似足我細佬嘅嘉洛仔。」

(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)

圖片來源:(圖片來源:TVB)