超級毛特兒大賽 scarlett偏愛靈緹犬阿偉感性道謝missho遭狠

超級毛特兒大賽|Scarlett偏愛靈緹犬阿偉感性道謝MissHo遭狠批沖昏頭

tvb娛樂

廣告

J2 自家製旗艦綜藝、由向海嵐(Anne)、周奕瑋(Jarvis)及黃嘉雯(Carmaney)主持的《Pet Holidays 呈獻:超級毛特兒大賽》,逢周一至周五晚 10 點半 J2(82 台)播出。

封面照三強同步誕生:Sumo 勝在夠蠢 梳打贏在有全能主人?

超毛 12 強各自跟特別嘉賓黃心美(Scarlett)拍攝封面照後,昨晚(2 日)一集公布最新 10 強,並宣布「餅印父子」Kevin+Sumo、「瘦削版馬德鐘」Ken+梳打、「型格孖寶」Phimii+Goocha 是 10 強中最高分 3 位。Scarlett 評語時坦言偏好 Goocha︰「最鍾意同最高分嗰張相一定係 Goocha,佢嘅線條唔使任何衫、任何造形,一出嚟就係嗰件事。再加上佢畀好多互動我,連耳仔都有戲。」至於被 Scarlett 評為「蠢中帶型」的Sumo,則憑鼻鼾般的呼吸聲俘虜 Scarlett 心,Scarlett 說︰「啲聲令我超掛住佢。」而

主人與狗都咁乖咁純的梳打組合,Scarlett 對阿 Ken 評價極高︰「作為『經理人』,Ken除咗畀指令畀得好好,佢仲有照顧埋側邊嘅環境嘢。」

 超級毛特兒大賽 scarlett偏愛靈緹犬阿偉感性道謝missho遭狠 黃心美讚 Shelby 是稱職的拉布拉多犬。

Miss Ho 為獎品變急躁?

其餘晉級 7 組超毛包括︰「空姐明禎」Miho+Maid Maid、表弟+Shelby、Sasa+Bubu、Miu+Gary、Jimmy+薯餅、Miss Ho+炭治郎,及阿偉+Jammy。七個組合當中,Miss Ho 雖順利晉級,但卻面臨重大危機,皆因 Jarvis 直指她被「獎品沖昏頭腦」:「自從宣布咗冠軍獎品之後,就覺得你有少少迷失,個爭勝心突然出咗嚟,你對炭治郎嘅訓練,甚至影相時嗰種急躁,我哋都望到,炭治郎都感受到。」此語一出,Miss Ho 即當眾爆喊,到底她之後能否挽回失地?

 超級毛特兒大賽 scarlett偏愛靈緹犬阿偉感性道謝missho遭狠

阿偉為 Jammy 打氣:你一定可以活到 20 歲以上

昨晚另一亮點繼續落在阿偉和 16 歲的 Jammy 身上,外表詼諧、內裏感性的阿偉,等候公布晉級結果時大派洋蔥宣言:「我講過贏同唔贏都好,可以畀大家知道 Jammy 16歲,多謝佢帶我嚟參加比賽,就算入唔到圍都已經無憾。」並在 Jarvis 引導下,向Jammy 盡訴心中情︰「你知唔知你係世界上最強嘅狗狗?最靚、最強、最可愛,喺我心目中最聽話嘅狗狗,你一定可以活到 20 歲以上。」阿偉的簡單、懂得珍惜和堅強,令在場人士大為動容,主持 Anne 及嘉賓 Scarlett 喊個不停,Scarlett 更要數度拿出紙巾

拭淚。

圖片來源:J2