身體最誠實 李佳芯 ^李佳芯^ ^低潮^ ^得著^

身體最誠實|李佳芯認工作放慢腳步:人哋眼中嘅低潮對我嚟講反而係得著

tvb娛樂

廣告

全新健康資訊節目《紐西蘭 Omekanz 營養油特約:身體最誠實》,逢周一至周三晚 10 點半翡翠台播映,節目邀來「腫瘤學巨人」莫樹錦醫生聯同 3 位女神李佳芯(Ali)、何沛珈及梁超怡擔任主持。節目每集會就不同健康問題提供飲食、運動、科研、藥物、醫療等多方面新資訊,包括不同器官的異常狀況,及如何預示可大可小的潛在毛病等。
身體最誠實 李佳芯 今晚一集主題係腸道健康問題。
今晚一集主題係腸道健康問題。(圖片來源:TVB

李佳芯:學會放開唔等如放棄

今晚(3 日)播出一集,主題是腸道健康問題。是集「Ali Says」,Ali 分享了一個小朋友不願放手、顧此失彼的小故事,藉此傳遞「學會放開,唔等如放棄」的道理,Ali 以自身經歷分享說:「我近來喺工作上的而且確係放慢咗腳步,但呢段時間反而做咗好多我想做嘅事,人哋眼中嘅低潮,對我嚟講反而係一種得着。」她續寄語大家:「今日覺得好緊要嘅事,到咗聽日就會變咗小事,今年再大嘅事,到咗出年就變咗故事,今日過得唔好講咩聽日吖,一於活在當下。」

身體最誠實 李佳芯 Ali 分享了一個小朋友不願放手、顧此失彼的小故事。
Ali 分享了一個小朋友不願放手、顧此失彼的小故事。(圖片來源:TVB
身體最誠實 李佳芯 Ali 分享小故事藉此傳遞「學會放開,唔等如放棄」
Ali 分享小故事藉此傳遞「學會放開,唔等如放棄」(圖片來源:TVB
身體最誠實 李佳芯 她寄語大家一於活在當下
她寄語大家一於活在當下(圖片來源:TVB
身體最誠實 李佳芯 Ali :我近來喺工作上的而且確係放慢咗腳步
Ali :我近來喺工作上的而且確係放慢咗腳步(圖片來源:TVB)

「單腳跳」小測試

梁超怡今集走入球場找來熱愛籃球的羅天宇、許家傑、曾展望(GM)做「單腳跳」小測試,最終竟發現全部人有拗柴風險!莫樹錦醫生今集邀來香港中文大學醫學院院長陳家亮教授訪談,探討腸道微生態和大腸癌話題。至於明(4 日)、後(5 日)晚兩集,探討的主題分別是「基因與癌症篩查」和「肝臟」,想知道更多健康資訊?密切留意《身體最誠實》。

身體最誠實 李佳芯 梁超怡搵嚟羅天宇左 2)、GM左 3)同埋許家傑右)做小測試。08-09 測試發現佢哋都有拗柴風險。
梁超怡搵嚟羅天宇(左 2)、GM(左 3)同埋許家傑(右)做小測試。08-09 測試發現佢哋都有拗柴風險。(圖片來源:TVB)

圖片來源:(圖片來源:TVB)