^吳沚默^爆肉搏戲 ^萌爆NG片^

隱門|暖男驚變殺人犯吳沚默爆肉搏戲萌爆NG片曝光湯洛雯演技獲讚

tvb娛樂

廣告

由王心慰(Amy 姐)監製、翁善瑩編審的《隱門》,逢周一至五晚八點半翡翠台播映。

昨晚(22 日)一集高潮位落在心月(黃智雯飾)細佬逸風(阮浩棕飾)離奇捲入殺人案中,葉嘯天(吳岱融飾)見逸風與波波(吳沚默 Momo 飾)不和,拉攏二人飲和頭酒,其間波波因吸食毒品情緒高漲,霸王硬上弓生擒逸風,逸風激烈反抗…翌日波波被發現死在床上,逸風成最大嫌疑人,網民紛紛揣測是葉嘯天陷害親生仔之餘,還大讚 Momo 又姣又索。

 估唔到咁激烈嘅場口背後,原來蝦碌連連。
估唔到咁激烈嘅場口背後,原來蝦碌連連。(圖片來源:TVB

談到床戲一幕比一幕震撼眼球,沚默笑言背後其實蝦碌連連:「我同阮浩棕好Friend,佢算係我訓練班師弟,之前又合作得好開心,所以今次拍呢場戲冇尷尬,反而好多笑料。好似有幕我要解開佢條皮帶,但解極都解唔開;同埋有幕佢要將啲毒品灑落我塊臉,但佢又打極都打唔開包嘢,而我又要好 High 咁係咁喺度叫,所以係搞笑多過尷尬。」再問 Momo 如何演繹迷幻樣,她透露全靠之前編劇時曾做過相關資料搜集,令她拍攝時腦內有實際畫面可供想像及發揮。

0
Momo 呢幕戲真係落足心機做,就算擺和頭酒嗰度,佢都係畀足眼神,仲會偶
爾扁嘴撒嬌,好入戲。(圖片來源:TVB

隨著結局周逼近,《隱門》劇情愈趨緊湊,但依然不乏輕鬆搞笑位,搞笑重任落在湯洛雯身上。昨晚 Madam Yeung(湯洛雯飾)得悉子喬(陳展鵬飾)與前度

 就係呢幾格表情,氹得觀眾好開心,亦都感受到佢幾咁「十月芥菜」。
就係呢幾格表情,氹得觀眾好開心,亦都感受到佢幾咁「十月芥菜」。(圖片來源:TVB

Emma(貝安琪飾)復合無望大感欣喜,湯洛雯拋下「偶包」為場口做出連串萌爆「十月芥菜式」暗爽表情,獲網民大讚有喜感:「阿湯呢套愈做愈好」、「佢有搞笑潛質,做輕鬆劇情幾好睇」,演技終獲平反。除了角色人設搞笑,湯洛雯真人亦很 Funny,根據無綫官網上載的 NG 花絮片,湯洛雯除了經常走音、忘詞引爆連番笑話外,更會「奀皮妹」上身,在鏡頭面前忽然跳舞或鬼馬放電,可愛爆燈。

 貝安琪嘅笑容確係無敵。
貝安琪嘅笑容確係無敵。(圖片來源:TVB

圖片來源:(圖片來源:TVB)