隱門 張國強

隱門|張國強演認知障礙老人 爆青筋激動鬧湯洛雯戲味十足!

tvb娛樂

廣告

由王心慰(Amy 姐)監製、翁善瑩編審的《隱門》,逢周一至五晚八點半翡翠台播映。《隱門》昨晚(8 日)一集既有緊張刺激、亦有洋蔥位!

貝安琪閃現掀《巨輪》回憶

心月(黃智雯飾)與子喬 (陳展鵬飾)千絲萬縷的關係隨著劇情逐步揭開,原來二人於多年前已相認,更互相幫助對方渡難關,因而建立深厚感情。子喬謎一樣的過去亦同時曝光,子喬當年因為誤信前度(貝安琪飾)哥哥慘成「放犯罪人」,為了追捕潛逃的前度哥哥,子喬與對方展開激烈追逐。展鵬相關場口不但要擒高擒低,更體操王子上身做出跳馬一樣的動作,甚考腰力。由於追逐現場甚多鐵枝,拍攝期間兩位演員均份外小心;根據無綫官網發放的花絮片,展鵬很多動作均做得乾淨俐落,且與對手過招後定必拍拍對方予以安撫及鼓勵,盡顯暖男面。同場另一驚喜是貝安琪閃現,不少網民表示掀起《巨輪》的相關回憶。

隱門 張國強
(圖片來源:TVB

「洋蔥擔當」落在湯洛雯張國強

昨晚的「洋蔥擔當」落在 Madam Yeung (湯洛雯飾)父親楊志強(張國強 KK飾)身上。患了認知障礙的志強對意外離世的妻子(李君妍飾)念念不忘,憶妻成狂的他在街上看到與妻子打扮相似的女子,連番上前纏著對方,最終 Madam Yeung 忍痛表示母親已離世多時企圖令父親清醒;大受打擊的志強激動爆 Seed 連環掌摑 Madam Yeung,二人最終在街上抱頭痛哭。對於 KK 今次一洗「高級」味道,演繹平凡愛妻老人,網民大讚演技超班之餘,亦指 KK 演乜似乜。

隱門 張國強 楊志強憶妻成狂,引發連番事端。
楊志強憶妻成狂,引發連番事端。(圖片來源:TVB
隱門 張國強 14-16 KK 個角色未爆 Seed 之前,係一個好祥和同好可愛嘅「大細路」。KK 唔單止表情做得好,連肢體動作都好有老人家味道。
KK 個角色未爆 Seed 之前,係一個好祥和同好可愛嘅「大細路」。KK 唔單止表情做得好,連肢體動作都好有老人家味道。(圖片來源:TVB

張國強:今次個角色唔係咁精明

KK 受訪時透露接拍《隱門》前,獲監製 Amy 姐親自致電講解角色:「佢話想我同以前好唔同,話今次個角色唔係咁精明。」KK 續指為演阿伯演得更神似,除刻意留了白頭髮,更穿了假肚腩及塗了皺紋膏。談到掌摑湯洛雯(靚湯)場口,KK 透露由於與對方父親湯鎮宗份外熟稔,故與靚湯亦很好感情,二人拍攝前有良好溝通,因而順利一 Take 過完成。但由於正式拍攝時二人均順著當時情緒演戲,故最終在零預警下加了很多巴掌:「我同湯洛雯溝通完,佢覺得有必要真打,只係佢估唔到連續咁多巴。因為大家跟住咗個感覺走,個情緒爆發起上嚟就打咗好多巴,多到我都唔記得咗有幾多吓。」KK 又指有特別留意打巴掌的節奏:「唔可以好似後生仔打交咁快,要一巴一巴咁打,同埋要有氣同冇力之間。」

隱門 張國強 當被逼面對老婆已離世多時的噩耗時,楊志強先是震驚及憤怒。
當被逼面對老婆已離世多時的噩耗時,楊志強先是震驚及憤怒。(圖片來源:TVB
隱門 張國強 之後邊落淚邊一巴一巴打向 Madam Yeung。
之後邊落淚邊一巴一巴打向 Madam Yeung。(圖片來源:TVB)
隱門 張國強 好激動!
好激動!(圖片來源:TVB)
隱門 張國強
(圖片來源:TVB)
隱門 張國強 最後楊志強喊到跪咗落地,兩父女抱頭痛哭。
最後楊志強喊到跪咗落地,兩父女抱頭痛哭。(圖片來源:TVB)

撰文:東方新地圖片來源:TVB