飛常日誌

飛常日誌|郭柏妍中暑真相大白,「腳柏妍」練到腳瘀傷,魔音芊芊恐再傷大家耳仔

tvb娛樂

廣告

香港機場管理局全力協助,由陳耀全(Andy)監製、黃偉強擔任編審的《飛常日誌》,逢周一至五晚八點半翡翠台播映,主要演員包括馬國明、蔡思貝、劉穎鏇、朱敏瀚、高海寧、洪永城、吳偉豪、戴祖儀、郭柏妍及徐榮等。

 15-16 Rosita 拍《飛常日誌》時咁啱要為台慶練習空中瑜伽,仲練到一雙美腿瘀晒,最終要靠幕後同事落力補粉還原美腿。
15-16 Rosita 拍《飛常日誌》時咁啱要為台慶練習空中瑜伽,仲練到一雙美腿瘀晒,最終要靠幕後同事落力補粉還原美腿。(圖片來源:TVB

郭柏妍中暑真相曝光

昨晚(18 日)一集,劇情講到尚偉(馬國明飾)知道下屬可兒(郭柏妍 Rosita飾)暗戀自己,惟心繫前妻若玲(蔡思貝飾)的尚偉只當可兒是女兒,好友勝祥(徐榮飾)遂出面勸退可兒,但因詞不達意致可兒會錯意兼鬧出連番笑話。而這場在停機坪拍攝的場口,正是 Rosita 之前在活動上透露中暑的場口。據知拍攝當日烈日當空,不過基於安全理由,所有人在停機坪上均不能撐傘,結果在烈日當頭硬撐拍攝了數小時的 Rosita,最終不支暈倒,幸好被送往陰涼處休息後很快回復狀態。

感激馬國明體貼易相處:佢同我講Ng咪再嚟過咯

自劇集開播後,Rosita 的高顏值及美腿一直備受關注,不少網民對 Rosita 的修長美腿洗版式讚歎,並搞笑封她為「腳柏妍」。不過查實 Rosita 美腿背後暗藏不少幕後工作人員的努力,事緣劇集拍攝期間正值台慶,負責表演空中瑜伽的

 Rosita 話喺馬明身邊學到好多嘢,大讚馬明係好前輩。
Rosita 話喺馬明身邊學到好多嘢,大讚馬明係好前輩。(圖片來源:TVB

Rosita,除了要排練拍劇瘋狂兩邊走,因為苦練空中瑜伽時「美腿」受罪盡是瘀傷,以致返回劇組拍劇時多了不少工序。Rosita 受訪時說:「其實練緊嗰時唔知對腳練到瘀晒,因為一路着住長褲,直至返番去拍劇先發現對腳瘀晒,要勞煩化妝同事係咁幫我對腳補妝,同埋因為啲粉搽喺腳好易甩,要辛苦佢哋不斷冚番啲粉上去,真係辛苦晒佢哋,同埋要好多謝攝影師哥哥幫手就機位。」談到劇中與馬國明有不少對手戲,Rosita 說:「對上一次合作係《白色強人 II》,嗰時佢飾演我嘅醫生,今次我就飾演佢嘅下屬。一開頭對住視帝係幾緊張,同埋我對白好多專業術語好怕會 NG,但佢就好好完全冇畀壓力我,仲話:『NG 咪嚟過囉』,令我增加咗好多信心,佢真係一個好好嘅前輩。」

 Rosita 社交網圖片
Rosita 社交網圖片(圖片來源:TVB

「激昂飆高音版」VS「走音樂底純魔音版」各有各爆笑

今晚(19 日)播出一集,曾被封為「魔音芊芊」的 Rosita 將「載譽歸來」上演唱

K 場口。劇情講述她知道與馬明無望在一起後,被拉去唱 K 時大唱《逃避你》發洩情緒。昨晚,無綫官方宣傳平台先後釋出不同版本的「芊芊魔音版」《逃避你》,分別有「激昂飆高音版」及「走音樂底純魔音版」等,搞笑的是,當有音樂伴奏時,Rosita 的「魔音度」大增,不但走音、還嚴重甩拍,配以一眾同場演員的趣怪反眼反應,令場口更添喜感;但當走掉音樂後,Rosita 的唱功即時變回正常,足證其聲音「可塑度」甚高。對於要應付唱歌場口,Rosita 坦言有壓力:「呢場戲除咗唱歌,仲包含一啲情感戲,我喺呢個位反而有壓力,唱歌我都唔太擔心,因為我本身都唔係專業歌手,但都要同大家講定唔好意思先,可能又要傷害到大家耳仔,大家多多包容,我有時間一定會學唱歌!」

 Rosita 今晚一集唱 K 場口在預告片中率先曝光,令人更期待劇中嘅「完整版」。
Rosita 今晚一集唱 K 場口在預告片中率先曝光,令人更期待劇中嘅「完整版」。(圖片來源:TVB

與鄺潔楹構成「最萌空姐身高差」

另之前憑《飛常日誌》黑絲空姐 Look 熱爆網的劉穎鏇 Tiffany,引發了網友「尋寶」決心,結果成功挖出三年前左右的「學是學非」空姐 Look,來源是無綫娛樂新聞台的探班片段。片段所見,穿上紫色空姐服的 Tiffany 今時與當年一樣咁高咁索,站在《學是學非》拍檔鄺潔楹身邊更形成「最萌身高差」。另日前黃建東飾演的醉酒佬大鬧機場一幕,獲不少網友大讚入型入格,原來拍攝當日東東真.飲酒上陣,他受訪時透露:「今次好想畀自己一個突破試吓用方法演技,我本身唔係好飲得嘅人,我拍嗰日帶定威士忌去現場,加加埋埋應該飲咗半支,埋位前開始灌定,想快啲入狀態。但原來當你好想醉時就冇咁易醉,我拍嗰陣係醉得嚟有三分醒,主要 Feel 到身體好熱,同埋個人 free 好多,好開心啲觀眾睇咗都覺得似真係飲醉嘅人。」東東笑言拍完戲回家途中才開始真正「酒氣攻心」:「我記得搭嗰程車返屋企時係瞓晒覺、迷迷糊糊咁,返到屋企係連涼都冇沖就撻咗上床,起身時頭痛欲裂,真係有 hang over 嘅感覺! 」黃建東續指今次是繼《機場特警》後再與蔡思貝合作,大讚對方是好拍檔。

 劉穎鏇右一)鄺潔楹右二)形成「最萌身高差」。
劉穎鏇(右一)鄺潔楹(右二)形成「最萌身高差」。(圖片來源:TVB)

無綫官方宣傳預告片連結:

https://youtu.be/V8qjZgl5OCA

https://youtube.com/shorts/vFV8iBrVC0E?feature=share

(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)

圖片來源:圖片來源:TVB