香港人在北京|洪永城陳星妤深情吻戲長達6小時阿喱被封世紀渣男引熱議

tvb娛樂

廣告

由鍾澍佳總監製、黃國輝監製、陳翹英編審的台慶劇《馬百良安宮牛黃丸呈獻:香港人在北京》,周一至五晚 9 點半翡翠台播映結局篇。昨晚(31 日)劇情繼續高潮迭起,與老公港仁(陳展鵬飾)鬧矛盾的 Helen(吳若希 Jinny 飾)被狗仔隊發現與張帥(梁漢文飾)「同居」,港仁為了保護 Helen遂答應出席記者會,澄清太太與張帥關係清白;雖然緋聞得以平息,惟港仁與Helen 的夫妻關係進一步破裂!另邊廂阿喱(洪永城 Tony 飾)、Funny(傅嘉莉飾)和淼淼(陳星妤飾)的「愛情三角錯」亦變得更複雜,昨晚阿喱終於發現淼淼原來是他朝思暮想的「小夢老師」,淼淼亦驚訝阿喱是一直課金給她的鐵粉,兩人情到濃時忍不住咀嘴,仍深愛阿喱的 Funny 目擊整個過程…

Tony 和星妤這場咀嘴戲非常浪漫,星妤早前出席活動時笑言該場吻戲拍了 6 小時,對此 Tony 受訪時解釋:「當日係拍咗 6 個鐘,不過錫嗰場只係佔好少部分,最終拍出嚟效果非常浪漫,大家都好滿意。」Tony 透露拍攝親熱戲前有向太太梁諾妍備案:「佢都明白嘅,因為佢都係一名演員。」講到不少網友鬧爆「阿喱」是世紀渣男,Tony 都搞笑地鬧埋一份說:「我都覺得阿喱係一個隨波逐流嘅渣男,冇咩人生目標,我都覺得呢種男士真係唔好!演呢個角色其實都幾難處理,但都覺得幾好玩嘅。」至於阿喱最終會揀 Funny 還是淼淼?Tony 大賣關子:「希望阿喱嚟緊會做番一個啱嘅決定,揀啱人生伴侶係人生最重要一環!」

昨晚一集尾聲,婚姻亮起紅燈的港仁借酒澆愁,蘇菲(蔡潔飾)送他返回文創園家中期間,被港仁嘔到周身都係,蘇菲只好借 Helen 衣服更換,剛巧 Helen 此時回到文創園……今晚(1 日)一集,Jinny 和蔡潔再次上演正面交鋒戲碼!當看見蘇菲穿上自己的衣服時,Helen 即爆 Seed 說:「即刻同我除佢落嚟,你係咪聾㗎?」蘇菲脫下衣服還給 Helen,Helen 接過衣服後再狠狠拋落地說:「呢度唔係你屋企,唔該你即刻走。」蘇菲臨走前則不忘挑機說:「如果你有當呢度係你屋企,你就唔應該去其他男人屋企過夜,仲要畀人影到!」火藥味十足。另邊廂受盡情傷的 Funny 在青年旅社邂逅背包客方晴(付嘉飾),兩人非常投契,後來Funny 因方晴轉帳失誤,導致銀行戶口被凍結,到底 Funny 是否禍不單行受完情傷再誤墮騙財陷阱?密切留意《香港人在北京》結局篇。

 Wow~好 Sweet 呢!
Wow~好 Sweet 呢!(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)
(圖片來源:TVB)

圖片來源:(圖片來源:TVB)