^莊子璇^淡定反笑贏掌聲

香港小姐競選|王怡然贈風車搶灘姜依寧貼心引爆淚腺王敏慈彈箏成勝利功臣

tvb娛樂

廣告

《2023 香港小姐競選》16 位佳麗,1 號吳詠婷(Anna)、2 號黃泳嘉(Jessica)、3 號鄧凱文(Eris)、4 號王怡然(Lynn)、5 號梁倩淇(Debbie)、6 號胡睿涵(Hanna)、7 號毛志琛(Viktoria)、8 號姜依宁(Jenny)、9 號潘明璇(Michelle)、10 號陳霈錤(Hera)、12 號梁晶晶(Nicole)、13 號陳曉彤(Cindy)、14 號陳怡名(Zora)、15 號莊子璇(Hilary)、16 號郭珮文(Juliana)、17 號王敏慈(Lovelle),在黎諾懿及兩位師姐謝嘉怡及梁凱晴帶領下,早前出發前往越南峴港及會安拍攝外景,並製作成特備節目《2023 香港小姐競選 Hello Miss Hong Kong@越南》於周六(5 日)晚九點翡翠台播出。

 Hilary 自稱係宅女。
Hilary 自稱係宅女。(圖片來源:TVB

節目除了有 16 位佳麗拍攝的靚靚 MV 及 Profile 相,還有團隊戰、《2023 香港小姐閃耀越南晚宴》個人戰、及盡訴心中情的 Fine Dining 及營火會等。三大熱門莊子璇(Hilary)、郭珮文(Juliana)及王敏慈(Lovelle)表現繼續亮眼,在團隊戰中擔任溝通橋樑的 Hilary,直認重視團隊合作精神,但卻指自己私下是宅女,Hilary 說:「即係日日喺屋企打機同煲劇」,並笑言希望是次參選能像平時打機一樣 Keep 住升呢。在晚宴中先拔頭籌贏得「越南越愛香港小姐」的她,台上表現亦會於節目中曝光,當大會司儀黎諾懿化身「睇相佬」,並衰衰地指 Hilary「零勝算」時,Hilary 不怒反笑淡定回應,並一度賣萌扁嘴,贏得全場掌聲。到底 Hilary回咗乜?

 Hilary 自稱係宅女。
Hilary 自稱係宅女。(圖片來源:TVB

五、六歲已開始學古箏的 Lovelle,原來小學五年級已考獲十級,而她在越南之旅亦大展所長,以純熟「古箏手」一彈驚人、引爆人潮,堪稱團隊最終獲勝功臣。另 Juliana 在團隊戰中憑藉自身經驗給出不少寶貴建議,與遊客互動時亦表現自然,但原來 Juliana 本身有輕微社交恐懼,並坦言面對人潮時一度感到慌張:「當發現啲人愈嚟愈多,我唔知點 handle。」最後 Juliana 如何化解危機?

 Lovelle 彈古箏勁搶。
Lovelle 彈古箏勁搶。(圖片來源:TVB

除三大熱門,王怡然(Lynn)及姜依宁(Jenny)亦十分搶焦。Lynn 晚宴時盡展其精靈面,黎諾懿問她會將介紹的風車送給台下哪一位時,她即甜笑望著樂易玲謂:「我送畀樂小姐,因為樂小姐喺第一輪面試度揀我出嚟,而我參選又一路都好順利…」氹得樂小姐笑逐顏開。另 Lynn 在團隊戰分組時,又自嘲是隊中唯一不是擁有「D 級」身材佳麗、故才被選中做隊長,十分幽默。Jenny 則因為人大愛,成功吸獲大量友誼,在最後以「感激」為主題的營火晚會中,Jenny 總共獲

得四名佳麗表達感激之情,當中以陳霈錤 Hera 最為激動,Hera 淚眼感激 Jenny:

「真係好多謝你,我知道我跳舞真係好差,但你係第一個主動教我嘅人,我哋都要對自己有自信…」陳曉彤(Cindy)則「投訴」因為 Jenny 流下了激罕的眼淚,

 陳曉彤Cindy)
陳曉彤(Cindy)(圖片來源:TVB

到底 Jenny 有乜威力令其他佳麗眼淚缺堤?密切留意星期六晚播出的《2023 香港小姐競選 Hello Miss Hong Kong@越南》。

 35-39 Hera圖 35)同 Jenny 呢一幕好感人。
35-39 Hera(圖 35)同 Jenny 呢一幕好感人。(圖片來源:TVB)

圖片來源:(圖片來源:TVB)