^陶大宇^驚喜現身笑料爆棚

馬時亨香港情|孖陶大宇經典打邊爐笑料爆棚陳百祥驚喜現身

tvb娛樂

廣告

由馬時亨主持的訪談式綜藝節目《信和集團呈獻:馬時亨香港情》,本周六(17 日)晚九點半翡翠台播出第八集最後一集,主題繼續是「飲食情懷」。

 一見到美食,佢哋就開心到好似大細路咁,大宇仲話要相機食先。
一見到美食,佢哋就開心到好似大細路咁,大宇仲話要相機食先。(圖片來源:TVB

與嘉賓大談生意經

馬時亨今次邀來表弟曾志偉、及「師奶殺手」陶大宇大談香港火鍋飲食文化,及分享做飲食生意苦與樂;志偉透露曾因貪得意「亂」改餐廳名鬧出笑話、馬時亨則因加租問題令飲食生意面臨危機。向來搞鬼的曾志偉,席間連環爆馬時亨秘聞,其中一句「你試吓夜啲返屋企咯」,更即場嚇到馬時亨跌筷子,馬時亨笑言:「嚇到我手騰腳震」;而目睹「慘劇」的志偉及大宇,則全程笑個不停,志偉更「紅都面晒」,場面搞笑。

 最後一集嘉賓係陶大宇同曾志偉。
最後一集嘉賓係陶大宇同曾志偉。(圖片來源:TVB

談到香港火鍋飲食文化,兩位嘉賓均大讚漸趨多元,志偉直指香港飲食文化與其他地方大不同:「世界邊度有好似香港咁,最旺嘅地方係茶餐廳?茶餐廳特色係乜都有得食。」之後又列舉其他地方飲食文化實例作比較,包括內地、日本及韓國等,其中一個例子志偉這樣說:「日本嘅海鮮鍋,尤其係雞泡魚,完晒之後佢一定撈起晒啲渣,跟住落兩碗冷飯加隻蛋,當粥咁食,好食到不得了。佢哋嗰啲係單一味道,我哋火鍋味道就好雜。」談到最難忘湯底,志偉首選北京涮羊肉,透露湯底加了鮮魚熬煮後鮮味更上一層樓,並會親身拆解箇中因由。

 大宇同志偉同樣識飲識食之餘,亦同樣曾經涉獵飲食生意。
大宇同志偉同樣識飲識食之餘,亦同樣曾經涉獵飲食生意。(圖片來源:TVB

志偉又指電影同業愛拍打邊爐場口,除因能夠反映香港特色及不同階層的飲食文化差異外,也是演員福音:「我哋(演員)最驚拍食飯,我試過有一次喺西班牙,朝早八、九點拍,拍到下晝五點鐘,都係食緊嗰舊牛扒。(牛扒)嚟嗰時你好想食,但你要講對白,到五點幾食得嗰時,個牛扒已經唔知係咩嚟。」

 09  呢個佛跳牆火鍋湯底,志偉話佢都係第一次食。
09 呢個佛跳牆火鍋湯底,志偉話佢都係第一次食。(圖片來源:TVB

同樣識飲識食的大宇則瘋狂想當年,先是牛肉及羊肉「今昔對比」:「以前食羊肉、牛肉,唔係咁一卷卷上,係一碟碟上,仲薄過保鮮紙,筷子一叉落去就一碟。」再來是港人曾對台式麻辣湯底有多鍾情,大宇說:「嗰時啲人為咗食麻辣火鍋,特登飛去台灣食嘅。(馬時亨:郭富城?)佢仲要打包埋個醬汁,攞番嚟香港再食第二次。」志偉在旁忍不住補充:「以前冇外賣,佢哋咪將食剩嘅嘢包起佢帶番嚟香港。」想知更多志偉與大宇的飲食及做飲食生意見聞,密切留意本周六(17 日)晚最後一集《馬時亨 香港情》。

 最後一集嘉賓係陶大宇同曾志偉。
最後一集嘉賓係陶大宇同曾志偉。(圖片來源:TVB)