七仙羽 七師傅派過百萬利是教招桃花貼士斥騙財控訴得啖笑已交律師處理爆193搬...

七師傅派過百萬利是教招桃花貼士斥騙財控訴得啖笑已交律師處理爆193搬…

Viu1HK娛樂新聞

廣告

Viu1HK報導:七師傅派過百萬利是教招桃花貼士斥騙財控訴得啖笑已交律師處理爆193搬海景豪宅️ 願免費睇風水

七仙羽師傅今日喺尖沙咀出席慈善活動,仲開金口獻唱,老公阿龍亦陪伴在側,超級Sweet!七師傅表示新年超級忙碌,各大電視台藝員紛紛上門拜年,每日派十幾廿萬利是,至今已經派咗過百萬利是喇,大癲呀!

講到193投訴畀師傅冷待,師傅就解釋自己忙到冇時間覆33訊息,仲爆3爺搬咗去某著名海景豪宅,之後會免費幫佢睇風水咁話!師傅又預告ERROR喺龍年大旺,但自己就唔敢同宇宙天團合唱啦,廢事搞彎晒喎!

過兩日就係元宵佳節,師傅仲醒咗啲貼士畀大家招桃花,笑Cry呀!最後師傅親解畀網友控訴騙財過百萬嘅傳聞,真係聽到師傅講嘢嘅氣勢,就知佢咩料啦!

訂閱 Viu1HK YouTube Channel: https://bit.ly/3lYFNLW

觀看更多精彩內容:https://www.viu.com

撰文:東方新地圖片來源:Youtube@Viu1HK資料或影片來源:Youtube@Viu1HK