吳肇軒新戲化身探員X 撐兄弟林耀聲單純非情場老手‍️

吳肇軒新戲化身探員X 撐兄弟林耀聲單純非情場老手‍️

Viu1HK娛樂新聞

廣告

Viu1HK報導:吳肇軒新戲🎬化身探員X😎 撐兄弟林耀聲💪🏻單純非情場老手🙅🏻‍♂️|Viu1 娛樂新聞

吳肇軒、林耀聲、顏卓靈、余潔滢等今日出席電影《我也是》開鏡儀式。軒仔喺戲中嘅原形人物係YouTuber探員X,佢話期望見到對方本尊。問佢恨唔恨演林耀聲嘅強姦犯角色?軒仔笑言:「我想做都唔敢講」

至於林耀聲對於要挑戰性格障礙嘅強姦犯角色,佢事前都做足功課,但就話最驚係拍攝時整損被強姦嘅余潔滢。而阿聲近日有份拍嘅ViuTV節目《初戀Action!》,追女「老練」手法被主持梁祖堯形容為情場老手,阿聲梗係唔認,你估佢老友軒仔點講?

至於好耐冇見嘅顏卓靈就話疫情期間冇乜工開,反而去咗報讀心理學課程,仲話for將來冇嘢撈就轉行。而處女拍戲嘅余潔滢一嚟就要被強姦,不過劇組錫住佢冇乜愛情動作場口,想知更多就睇片啦!

訂閱 Viu1HK YouTube Channel: https://bit.ly/3lYFNLW

觀看更多精彩內容:https://www.viu.com

撰文:東方新地圖片來源:Youtube@Viu1HK資料或影片來源:Youtube@Viu1HK