姜濤新歌《濤》為演唱會主題曲 負傷以不同舞種表達水形態 「帶住腳箍...

姜濤新歌《濤》為演唱會主題曲 負傷以不同舞種表達水形態 「帶住腳箍…

Viu1HK娛樂新聞

廣告

Viu1HK報導:姜濤新歌《濤》為演唱會主題曲 負傷以不同舞種表達水形態 「帶住腳箍跳舞都OK!」

姜濤將於聽晚喺亞博舉行個唱,佢趕喺今日出新歌《濤》,仲打算喺演唱會上首次公開獻唱!今次歌名《濤》用上姜濤嘅名字,除咗源於填詞人小克過去喺《鏡中鏡》嘅一句歌詞「我是濤」外,其實亦因為今次演唱會嘅主題係「Waves(浪濤)」,姜濤話「以往自己嘅作品都有好強烈嘅主題喺入面,所以一直都搵唔到好合適嘅歌去演繹成個演唱會主題,所以就希望寫一隻純粹關於水嘅歌,咁啱自己個名又有一個『濤』字,所以就用《濤》作為歌名,好多謝小克老師幫忙寫咗呢隻歌。」
「濤」係水的其中一種形態,姜濤話裏面包含好多哲學,想自己喺各方面都好似水一樣咁流動多變。姜濤形容《濤》係好炸場嘅一首歌,會聽到猶如瀑布、浪濤一樣的氣勢,「呢首歌就好似要話俾大家聽,我要嚟喇!」

為咗營造氣勢,佢仲搵咗合唱團演唱歌劇式嘅和音,演唱會上仲會有舞蹈去表達水的形態。但大家都好擔心姜濤嘅腳傷未好番晒,會唔會影響排舞?姜濤大派定心丸「Keep住有做物理治療,帶住腳箍跳舞都OK,唔使擔心!」姜濤仲話會唱出多首從未曝光嘅新歌,同意想不到嘅內容及驚喜,又話「我準備咗一個好嘅身體嚟睇表演就可以,唔要求大家做咁多嘢,好好地睇就得了。」

網民點睇?

支持姜姜靚靚濤歌詞音樂好吸引繼續加油明天演唱會good Show型爆舞台👍🥳🎊🎉💯🔥🔥🔥❤

❤❤❤❤姜 健康係首要 欣賞您為人和作品 您也要好好享受屬於您嘅舞台

訂閱 Viu1HK YouTube Channel: https://bit.ly/3lYFNLW

觀看更多精彩內容:https://www.viu.com

撰文:東方新地圖片來源:Youtube@Viu1HK資料或影片來源:Youtube@Viu1HK