現場實況張敬軒澳門騷激罕爆中學戀事自揭媽媽係孤兒‍為臥病ICU婆...

現場實況張敬軒澳門騷激罕爆中學戀事自揭媽媽係孤兒‍為臥病ICU婆…

Viu1HK娛樂新聞

廣告

Viu1HK報導:現場實況張敬軒澳門騷激罕爆中學戀事自揭媽媽係孤兒‍為臥病ICU婆婆集氣

張敬軒喺澳門舉行一連十三場《The Prime Classics張敬軒澳門演唱會》噚晚開鑼,軒公以經典歌《迷失表參道》同《酷愛》打開序幕,不過最重要都係即場多謝賣返飛俾佢,等媽咪有得嚟睇騷嘅朋友,軒公搞笑話「我老母……唔係,我阿媽終於唔駛日日好似唐僧對住孫悟空咁咦咦哦哦……」

軒公又激罕分享中學「戀事」喎,「嗰個階段唔知係咪因為青春期嘅原因,我第一次對一個人有咗感覺。我係學生會,佢係另一個學生組織嘅團委,我哋成日一齊做好多學校入面嘅課外活動、校運會、school radio嘅轉播。但細個媽媽管得好嚴,成日都講『你唔好早戀呀、唔好拍拖呀。』我哋成日喺學校一棵百年歷史嘅大榕樹下溫書、食嘢,我喺度諗如果當時夠勇敢開口去話俾你聽我鍾意你嘅話,我而家嘅人生會唔會好唔一樣呢?」嗰位朋友唔知睇唔睇到呢?

演唱會尾聲都有洋蔥呀!軒公準備唱最後一首歌《櫻花樹下》前,透露婆婆入咗ICU,「以下呢首歌以往我都會送俾觀眾,但今晚好想送俾自己。演唱會之前,我有個屋企人今晚喺ICU,佢係我婆婆,雖然我哋冇直接嘅血緣關係,因為我媽媽係孤兒,佢收養咗我媽媽,自少佢就好似婆婆一樣。我好想將我哋今晚咁多現場觀眾嘅愛送俾佢,大家集氣,佢仲有兩日就生日啦,好想佢可以渡過難關。」想知更多?入嚟睇現場實況片啦!

訂閱 Viu1HK YouTube Channel: https://bit.ly/3lYFNLW

觀看更多精彩內容:https://www.viu.com

撰文:東方新地圖片來源:Youtube@Viu1HK資料或影片來源:Youtube@Viu1HK