林嘉欣保持仙氣首談離婚 「家家有本難念的經,我哋捱唔到!」 否認因...

林嘉欣保持仙氣首談離婚 「家家有本難念的經,我哋捱唔到!」 否認因…

Viu1HK娛樂新聞

廣告

Viu1HK報導:林嘉欣保持仙氣首談離婚 「家家有本難念的經,我哋捱唔到!」 否認因袁劍偉分身家而鬧翻現場實況

離婚後嘅林嘉欣今日首度公開露面,keep住仙氣十足,與韓國陶藝家姜俊榮一齊喺尖沙咀出席活動,希望提高女性對乳房健康關注。

提到與導演袁劍偉結束13年婚姻,嘉欣亦大方回應,透露兩女兒跟媽咪同住,大讚小朋友懂事,尤其大女仲識照顧媽咪,「我哋有開家庭會議,佢哋見到父母分開住原來開心好多。」嘉欣表示二人價值觀不同,但未有談細節,感慨話「家家有本難念的經,我哋捱唔到,所以選擇分開。」

不過,嘉欣與袁導再見亦是朋友,為兩女仍每日保持短訊通話,對於傳聞分身家賬目混亂,成為離婚觸發點,想知嘉欣點回應就記得睇埋。

訂閱 Viu1HK YouTube Channel: https://bit.ly/3lYFNLW

觀看更多精彩內容:https://www.viu.com

撰文:東方新地圖片來源:Youtube@Viu1HK資料或影片來源:Youtube@Viu1HK