林峯公主抱周秀娜驚訝女神體重知古天樂愛唱K想合唱 吳林峰細個好憎佢...

林峯公主抱周秀娜驚訝女神體重知古天樂愛唱K想合唱 吳林峰細個好憎佢…

Viu1HK娛樂新聞

廣告

Viu1HK報導:林峯公主抱周秀娜驚訝女神體重知古天樂愛唱K想合唱 吳林峰細個好憎佢

林峯最近推出新歌《無傷大雅》,MV搵咗「好兄弟」周秀娜出演女主角,仲有公主抱情節,而呢一抱就俾林峯發現咗娜姐一個秘密。「就係發現原來娜姐好輕,佢真係好鬼Fit!原本我諗住要紮行馬咁,點知一抱嗰下,嘩!咁輕嘅!」娜姐笑話「當佢抱起我時連我都覺得自己好輕,嘩,佢咁輕而易舉嘅!」因為林峯近日腳有傷,娜姐仲擔心自己嘅體重會令對方傷上加傷。

而為新歌作曲嘅就係撞名吳林峰,連出名唱得嘅阿峯都話對方嘅歌難度高「呢首歌真係我做歌手以嚟數一數二難唱㗎!」阿峯仲知道吳林峰細個好憎佢添!「佢話以前自己個名成日都會俾同學開玩笑,所以佢以前好憎我,我話其實我都明白嘅!」而阿峯喺拍MV現場一直練唱歌,佢仲自爆一個秘密「因為我係一個歌詞白痴嚟㗎,自己啲歌唱10年都記唔到歌詞。」

再講到阿峯會考慮同經理人公司老闆古天樂合唱?佢笑話「其實我問過㗎!我提議話搵次不如我哋睇下音樂上有啲咩撞到出嚟呀!因為其實古仔佢都唱得兩咀,佢都好鍾意唱k㗎!有時我哋自己公司搞慶功佢都會唱幾首歌。」

訂閱 Viu1HK YouTube Channel: https://bit.ly/3lYFNLW

觀看更多精彩內容:https://www.viu.com

撰文:東方新地圖片來源:Youtube@Viu1HK資料或影片來源:Youtube@Viu1HK