第十六屆亞洲電影大獎 梁朝偉再封帝腦海一片空白‍️西島秀俊聞偶像稱讚High爆「真的嗎?」...

梁朝偉再封帝腦海一片空白‍️西島秀俊聞偶像稱讚High爆「真的嗎?」…

Viu1HK娛樂新聞

廣告

Viu1HK報導:梁朝偉再封帝腦海一片空白‍️西島秀俊聞偶像稱讚High爆「真的嗎?」

梁朝偉憑《風再起時》再奪《亞洲電影大獎》影帝殊榮,仲係首次由太太劉嘉玲手上領獎,意義非凡!不過,偉仔坦言冇諗過,所以得獎時腦海一片空白。當記者起哄叫偉仔錫獎同錫老婆,佢就尷尬拒絕喇!再問到點慶祝,偉仔竟然係想打畀一個男人喎!想知係邊個就睇喇!

而《Drive my car》奪「最佳電影」,雖然西島秀俊失落男主角獎項,但佢自言係睇梁朝偉嘅電影長大,今次能夠同梁朝偉、洪金寶同場已經好光榮。當佢得悉偉仔曾經讚過佢喺《Drive my car》演技精湛時,西島興奮大叫「真的嗎?」最佳導演是枝裕和本身都係好多演員想合作的導演,而佢就話想同梁朝偉合作喇!

訂閱 Viu1HK YouTube Channel: https://bit.ly/3lYFNLW

觀看更多精彩內容:https://www.viu.com

撰文:東方新地圖片來源:Youtube@Viu1HK資料或影片來源:Youtube@Viu1HK