鄭秀文演唱會海報造型難駕馭 fit爆狀態全靠夠勤力

鄭秀文演唱會海報造型難駕馭 fit爆狀態全靠夠勤力

Viu1HK娛樂新聞

廣告

Viu1HK報導:天后Sammi鄭秀文七月將會喺香港紅磡體育館,舉行一共8場「AXA 安盛呈獻You & Mi 鄭秀文世界巡迴演唱會香港站 2023」。演唱會海報日前已曝光,大晒弗爆身材同逼人氣勢,連Sammi自己都話好滿意,仲透露事前好勤力地做咗唔少準備功夫:「我喺拍攝前做好皮膚護理、瞓好啲、做Mask等基本準備,影海報呢條裙確實有少少難著,因為剪裁特別又好多元素,有舞台感、高貴感,仲有啲Punk,所以我都要做好身形管理。結果無問題,已經過咗一關啦,我好滿意!」Sammi仲自爆以前為咗keep fit,飲食好節制,而家嘅心態就比較隨意,有時一日仲會食三四餐,最緊要係做多啲運動,咁樣食多啲都唔怕啦!

Sammi不嬲都係細節控,所以對於演唱會有好多諗法:「除咗唱歌部份,點樣呈現不一樣嘅演繹方式都好重要,希望多啲嘢睇、多啲元素。服裝造型,我自己都好鍾意著靚衫,好鍾意Fashion,所以呢方面一定唔缺少。至於歌曲同音樂部份,我同基爵(音樂監製梁基爵)咁多年夾得好好,我哋都想做到多嘢聽同睇,我好鍾意一個演唱會內有不同元素,亦都係我自己做演唱會嘅方向。」

訂閱 Viu1HK YouTube Channel: https://bit.ly/3lYFNLW

觀看更多精彩內容:https://www.viu.com

撰文:東方新地圖片來源:Youtube@Viu1HK資料或影片來源:Youtube@Viu1HK