COLLAR新歌MV激罕性感大騷女人味Candy被Ivy踢爆夾兩大肌男...

COLLAR新歌MV性感大騷女人味 露背露小蠻腰樣樣齊獲網民激讚

Viu1HK娛樂新聞

廣告

由Marf邱彥筒、Gao沈貞巧、Day許軼、Candy王家晴、Winka陳泳伽、Ivy蘇雅琳及 Sumling李芯駖組成的本地女團COLLAR,日前推出第三首團歌《Speak Love》,顧名思義歌曲以愛情為主題,帶出敢愛敢認的訊息,展現現代女性對愛情的態度。今次團歌除了破天荒邀請Serrini填詞外,又首次在MV中安排大隻型男及導演陳健朗客串演出,不過最大膽創新,莫過於COLLAR在新歌中性感上陣,大騷女人味!
 collar speaklove COLLAR終於推出新歌。
COLLAR終於推出新歌。(圖片來源:[email protected]
 COLLAR
(圖片來源:大會提供)

Day露背嗌正

新歌《Speak Love》MV當中,COLLAR破格以性感造型亮相,總動員短裙示人之外, Marf與芯駖騷小蠻腰、Day穿上大露背、Ivy與Winka則以低胸裝上陣,令人熱血沸騰,對此,她們異口同聲指是拍攝MV有史以來,最性感的一次,Day表示:「好正,見到大家今日咁着,平時大家多數着褲,今日大家都着裙。」Winka認為今次造型十分有女人味,在性感上亦挑戰了尺度,而芯駖指:「着咗呢套衫同呢對鞋,個人行路都好有儀態,就算企喺度都要有女人啲嘅感覺,唔可以好似平時咁。」不過Gao就「唱反調」自言本身是性感擔當,笑言平時在家亦衣着性感,對今次MV造型未有不慣。

 COLLAR
(圖片來源:大會提供)
 COLLAR
(圖片來源:大會提供)

性感登場有驚喜

難得以性感登場,未知COLLAR在拍攝前可有積極進行身型管理?Day即搶答表示:「我哋每日都有互相帶食物畀大家,因為拍MV之前都要排好多舞,消耗好多體能,所以食多啲嘢都唔驚。」Marf認為事前最重要是整理好心情:「聽完首歌之後,嘗試去平衡番個感覺,唔想過份女人味,想中和番。」芯駖則笑言最主要是心理上的準備,準備如何突破心理關口。

 COLLAR
(圖片來源:大會提供)
 COLLAR
(圖片來源:大會提供)
 COLLAR
(圖片來源:大會提供)

Candy被型男夾攻尷尬到癲

Marf透露今次MV製作,雲集《那年盛夏我們綻放如花》、《和解在後》及電影《風景線》製作班底,太多熟悉的面孔,所以在拍攝過程中,令她多了一份尷尬,但講到尷尬之最,莫過於Candy在拍攝期間夾在2位大隻型男中間,Ivy更踢爆表示:「佢(Candy)話『好想走、好想離開呢個地方』。」對此,Candy直認不諱:「真係硬晒軚!太壓迫,佢哋操到好大隻,然後又好貼近我,然後我又有啲緊張。」難怪Candy提到愛情上的看法,她笑言:「大隻佬唔係好啱我!」

 collar speaklove 不少網民都表示他是陳建朗。
不少網民都表示他是陳建朗。(圖片來源:[email protected]
 COLLAR
(圖片來源:大會提供)
 COLLAR
(圖片來源:大會提供)
 COLLAR
(圖片來源:大會提供)

網民點睇?

「今次 MV 造型簡潔而能夠突出每個成員嘅形象 」、「首歌好聽,造型好靚,MV拍得好睇」、「人靚,歌甜,衫靚,MV好睇 」、「甜美得嚟繼續係型格路線!」

Gao終於擺脫時尚災難

隊長Gao早前在《idc》中,雖然憑一頭紅髮突圍而出,但卻被指妝容嚴重出事,黑色粗眼線、黑色嘴唇被網民形容為「化到中毒咁」,走型格路線玩出禍,甚至連花名都被改做「Gao唔掂」!今次她終於擺脫污名,以一頭啡色長直髮加上較淡的妝容,深得網民喜愛,獲大讚「Gao返掂」、「其實一直都咁靚」、「終於同造型師和好如初」、「呢張先係正常發揮」等留言。

 collar speaklove 網民對Gao呢個妝表示唔OK!
網民對Gao呢個妝表示唔OK!(圖片來源:YouTube截圖)
 collar speaklove collar 新歌
當時網上一片罵聲……(圖片來源:YouTube截圖)
 collar speaklove 今次靚女晒!
今次靚女晒!(圖片來源:[email protected]

人氣排名大洗牌

COLLAR官方IG於昨日(26日)公開7成員的新歌宣傳照片,不足24小時內已經引起腦極佳極大關注,而成員之間人氣差距亦被拉開得愈來愈遠,最多人like的成員與最少like成員票數相差足足有3倍!截至周三(27日)下午12時半,暫時最多like數的是Ivy So,有超過1萬5千個likes成為隊中人氣王。她早前在《idc》中,被指是時尚災難中的唯一生還者,獲網民大讚就算衣服有多不好看,只要穿在Ivy So身上,她也能完美的Carry,今次就華麗風格的造型更加心得網民的喜愛。至於緊隨其後的是Gao,而超過1萬likes;第三名是Day,得到9千多likes。本來在《全民造星IV》比賽中奪冠軍的Marf,在人氣排名中只得第五名,而年紀最大的芯駖則暫時排第尾。

 collar speaklove Ivy So繼續做人氣王。
Ivy So繼續做人氣王。(圖片來源:[email protected]
 collar speaklove IG like數反映出隊中成員人氣。
IG like數反映出隊中成員人氣。(圖片來源:[email protected]
 collar speaklove collar 新歌 Ivy So呢張相獲得最多Like數!
Ivy So上次亦同樣獲得最多Like數!(圖片來源:[email protected]
 collar speaklove collar 新歌 網民讚Ivy So咩衫都Carry到
網民讚Ivy So咩衫都Carry到(圖片來源:YouTube截圖)

37歲芯駖人氣下滑

隊中的「大家姐」芯駖過去被網民一度封作「女人天花板」而深受喜愛,然而自從於《idc》中身形走樣後,獲外界狠批不像女團成員之後人氣開始下滑,其個人宣傳照的like數比起其餘成員更低。

 collar speaklove 芯駖今次的造型亦沒有什麼大問題。
芯駖今次的造型亦沒有什麼大問題。(圖片來源:[email protected]
 collar speaklove collar 芯駖 網民表示芯駖的這個造型暴露了身形上不少缺點。
網民表示芯駖的這個造型暴露了身形上不少缺點。(圖片來源:IG@lisumlingg)
 collar speaklove collar 芯駖 贅肉表露無遺。
《idc》形象指導及藝術總監的Chloe Mak公開一輯新相,芯駖這張相驚嚇度十足。(圖片來源:IG@chloemakcm)

神秘男子身份曝光

MV預告中,Marf衝向一名只露背影的神秘男子並將他大力扯走,其真正身份極大可能就是與她在ViuTV劇集《那年盛夏我們綻放如花》中合作的導演陳建朗!當時Marf在IG發表劇終感言時,表示「希望之後要多啲多啲機會一齊合作」,突如其來的二度合作令網民相當喜出望外,更有不少劇迷直指是劇集結局的番外篇:「楊悅盈(Marf劇中角色)和姊妹找MTCC的代言人復仇的故事」、「又係你啊陳生?」、「果然Marf係換咗身份嘅楊悅盈」。

 collar speaklove 預告入面的Marf嬲爆爆衝向一名神秘男子。
預告入面的Marf嬲爆爆衝向一名神秘男子。(圖片來源:[email protected]
 collar speaklove 不少網民都表示他是陳建朗。
不少網民都表示他是陳建朗。(圖片來源:[email protected]
 collar speaklove 疑似陳建朗的人被Marf黎拉走。
疑似陳建朗的人被Marf黎拉走。(圖片來源:[email protected]
 COLLAR
(圖片來源:大會提供)
 collar speaklove Marf和陳建朗在《那年盛夏我們綻放如花》中合作而結緣。
Marf和陳建朗在《那年盛夏我們綻放如花》中合作而結緣。(圖片來源:IG@_marifemarife_)

網民狠批MV造型師 Candy嚴選最肉酸

COLLAR推出新歌後,唔少網民在COLLAR的官方IG批評,指今次MV造型非常不討好,尤其是Candy的打扮被指是眾人之中最肉酸,寫道:「乜料呀影到Candy咁樣,我X」、「炒咗個造型、攝影同IG揀相呢3個人佢啦」。

 collar speaklove collar 新歌 好多網呢話Candy呢個造型唔OK。
好多網呢話Candy呢個造型唔OK。(圖片來源:YouTube截圖)
 collar speaklove collar 新歌 大家又點睇!
大家又點睇!(圖片來源:[email protected]
 collar speaklove collar 新歌 網民好大意見!
網民好大意見!(圖片來源:網民留言截圖)

網民希望ViuTV換造型師

其次還有其她團員的造型,網民亦逐一批評,更希望ViuTV能聽到他們的心聲,不要令偶像們的造型一次比一次更差!

 collar speaklove collar 新歌 日本街頭拍攝。
日本街頭拍攝。(圖片來源:YouTube截圖)
 collar speaklove collar 新歌 Marf嘅妝網民覺得可以化淡少少!
Marf嘅妝網民覺得可以化淡少少!(圖片來源:YouTube截圖)
 collar speaklove collar 新歌
(圖片來源:YouTube截圖)
 collar speaklove collar 新歌 芯齡套衫...
芯齡套衫…(圖片來源:YouTube截圖)
 collar speaklove collar 新歌
(圖片來源:網民留言截圖)
 collar speaklove collar 新歌
(圖片來源:網民留言截圖)

女團COLLAR自蘇芷晴(So Ching)退團後,從此由8變7。經過一段時間沉澱後,COLLAR終於有新歌《idc》派台,近日亦在官方IG晒出各人造型照。

COLLAR︳新造型照曝光 變「忍刀七人眾」

COLLAR全體成員包括芯駖、Gao(沈貞巧)、Day(許軼)、蘇雅琳(Ivy)、Marf(邱彥筒)、Winka(陳泳伽)及Candy(王家晴)在IG都有新造型,各人造型都各有性感,據知是飛往日本拍攝,部份成員手持忍者兵器,同過往造型與別不同,勁有新鮮感,唔少網民已經逐一評價7位成員新look,更笑指變「忍刀七人眾」!

 collar speaklove collar 新歌 collar idc 唔少網民已經逐一評價7位成員新look,更笑指變「忍刀七人眾」!
唔少網民已經逐一評價7位成員新look,更笑指變「忍刀七人眾」!(圖片來源:[email protected]

評價 1︳Gao似得罪造型師

有不少網民見到Gao嘅造型照,紛紛唔多接受,「究竟啊餃同collar個造型師有咩過節」、「如果撒旦係女人 應該係咁樣」、「嘩… 唔好喇… SOR 唔識欣賞… 個 Stylist 發生了什麼事…」、「呢邊個建議係換咗造型師」。

 collar speaklove collar 新歌 collar idc 不少網民見到Gao嘅造型照,紛紛唔多接受。
不少網民見到Gao嘅造型照,紛紛唔多接受。(圖片來源:[email protected]

評價 2︳芯駖隻手出事

芯駖變成「浪客劍芯」,化身女劍士,勁有霸氣!不過有網民嫌美中不足地方是芯駖雙手略見不少青筋和皺紋:「應該P下對手」、「不好意思,但對手需要修護一下,看來好像好多經歷」

 collar speaklove collar 新歌 collar idc 芯駖變成「浪客劍芯」,化身女劍士,勁有霸氣!
芯駖變成「浪客劍芯」,化身女劍士,勁有霸氣!(圖片來源:[email protected]

評價 3︳Ivy So、Day、Marf、Candy全面升呢!

網民有批評個別成員造型有少少炒車,但大讚Ivy So、Day、Marf、Candy 新造型全部升呢!唔少網民留言:「Ivy單眼chok樣再加雙刀造型,勁有殺氣」、「真心想知stylist是邊位!點解唔似平時,感覺全部升lv 晒!連呀Day 都唔同晒!又型又靚!」、「Marf有料到wor ,襯到絕! 」、「糖b揸住呢把苦無打仗 一定大獲全勝!」

 collar speaklove collar 新歌 collar idc Ivy單眼chok樣再加雙刀造型,勁有殺氣
Ivy單眼chok樣再加雙刀造型,勁有殺氣(圖片來源:[email protected]
 collar speaklove collar 新歌 collar idc Day好可愛!
Day好可愛!(圖片來源:[email protected]
 collar speaklove collar 新歌 collar idc Marf大騷長腿!
Marf大騷長腿!(圖片來源:[email protected]
 collar speaklove collar 新歌 collar idc Candy拎住苦無攻佔粉絲個心!
Candy拎住苦無攻佔粉絲個心!(圖片來源:[email protected]

評價 4︳Winka多口累事 like數最低

曾有不少網民指COLLAR今年重新出發,但卻被多口的Winka拖累,今年推出獨唱歌《一手造成》,宣傳時把前度掛嘴邊,被指不停消費前度,不過Winka堅持做自己,最近又因取消關注So Ching惹起爭議。今次造型照一出,證明從like數反映出Winka的支持度係最低,睇嚟Winka要加把勁了!

 collar speaklove collar 新歌 collar idc Winka啲like數輸晒比佢隊友
Winka啲like數輸晒比佢隊友(圖片來源:[email protected]
 collar speaklove collar 新歌 collar idc 今次造型照一出,證明從like數反映出Winka的支持度係最低,睇嚟Winka要加把勁了!
今次造型照一出,證明從like數反映出Winka的支持度係最低,睇嚟Winka要加把勁了!(圖片來源:[email protected]

撰文:東方新地圖片來源:Youtube@Viu1HK資料或影片來源:Youtube@Viu1HK