Dee孖撞樣Aaron拍廣告 互窒互數 鬥跳舞再鬥急口令

Dee孖撞樣Aaron拍廣告 互窒互數 鬥跳舞再鬥急口令

Viu1HK娛樂新聞

廣告

Viu1HK報導:✨足本訪問:Dee孖撞樣Aaron拍廣告🎬 互窒互數🤓 鬥跳舞🕺再鬥急口令😜|Viu1 現場實況

《全民造星V》參賽者有唔少撞樣2.0,雖則ERROR嘅阿Dee何啟華之前講過似佢冇著數,但「Dee 2.0」Aaron梁浩朗繼之前出活動搵真銀後,最近又同阿Dee合體拍銀行廣告,認真fat fat!今次佢哋以唔同造型拍咗6條宣傳短片,其中一條片,佢哋仲邊跳舞邊扭腰,神態相當嬌俏㗎!事前佢哋都特登跟排舞老師練舞,因為劇情安排,需要「唔同步」咁跳舞,反而考起咗非常合拍嘅佢哋,而為咗有更好嘅演出效果,兩人跳咗將近50次,成頭大汗!

拍得銀行廣告,當然都會袋到啲理財技巧落袋啦,但鬼馬嘅Dee分享自己投資迷思嗰陣話:「我的最大投資迷思就是如何令銀行客戶年年都搵我拍廣告。」被問到喺生活同事業上最好嘅 Partner係邊個嘅時候,阿 Dee坦言一定係ERROR:「我哋ERROR一齊出生入死好多年,去到今日有少少成績,每一位成員都係我進步嘅來源,由以前追夢嘅時候開始,就覺得追尋自己興趣,一定要搵到志同道合嘅人,因為佢哋係最大嘅靈感來源同最大嘅鼓勵,大家會了解對方經歷過啲咩,因為有 ERROR,我先會有今日嘅成就。」真係勁有團愛啊!而Aaron由比賽到依家喺工作上最好嘅夥伴就係阿 Dee喇,佢表示:「我都好想藉呢個機會多謝阿 Dee,雖然我哋喺鏡頭前經常互窒,但事實上阿 Dee 喺化妝間教我好多嘢。」

當講到今次拍攝挑戰,Aaron居然大膽到話最難嘅係要應付阿Dee,係咪唔想撈啊?而面對Aaron嘅「攻擊」,阿Dee都即刻發揮毒舌本色:「有時我都面對唔到自己,當我望住 Aaron 時,連自己都分唔清係自己定係佢。我最大嘅挑戰就係點樣令『Aaron 老師』鍾意我呢個前輩,因為我呢個前輩資歷比較深,Y2K 世代嘅語言能力唔同,又驚身為大律師嘅 Aaron 老師會『告』我,所以好有壓力,好彩 Aaron 老師對我好禮貌又溫柔,順利完成拍攝。」其實Aaron都係講笑啫,拍完廣告,佢哋感情都深厚咗,仲互數對方優點添! Aaron 笑指 阿 Dee「靚仔」、「NG 得嚟又不失霸氣」,口才了得嘅阿 Dee 即場回禮:「做律師一定很聰明、反應很快、很敏捷。」兩人最後更大鬥口才,挑戰投資急口令,經過幾個回合激戰後,阿 Dee 以零點幾秒勝出,薑果然老嘅辣啊!

訂閱 Viu1HK YouTube Channel: https://bit.ly/3lYFNLW

觀看更多精彩內容:https://www.viu.com

撰文:東方新地圖片來源:Youtube@Viu1HK資料或影片來源:Youtube@Viu1HK