現場實況Leon澳門開騷親解少唱「黎明」之謎「唱自己個名好尷尬!」...

現場實況Leon澳門開騷親解少唱「黎明」之謎「唱自己個名好尷尬!」…

Viu1HK娛樂新聞

廣告

Viu1HK報導:現場實況Leon澳門開騷親解少唱「黎明」之謎「唱自己個名好尷尬!」

Leon黎明嘅澳門演唱會噚晚開鑼,唱咗多首經典情歌,包括《願你今夜別離去》、《送你一瓣的雪花》、《對不起我愛你》等。除咗唱歌,身為「金句王」嘅黎天王,Talk位同樣係高潮所在,噚晚佢就解釋點解一直以嚟少唱有「黎明」嘅歌,包括《人在黎明》「因為唱自己個名好尷尬!」不過之後諗通咗,就係唔應該淨係諗自己,事關黎明即係晨曦,仲寄語觀眾唔好當聽緊佢個名,係要聽歌曲嘅氣氛,隨即唱出《深秋的黎明》,大家Get到未呀?

演唱會最後以《我的親愛》作結,Leon仲行匀全場同Fans揮手,又叮囑大家保重同攞齊嘢,好Sweet呀!

訂閱 Viu1HK YouTube Channel: https://bit.ly/3lYFNLW

觀看更多精彩內容:https://www.viu.com

撰文:東方新地圖片來源:Youtube@Viu1HK資料或影片來源:Youtube@Viu1HK