Stanley@MIRROR母親節‍推單飛歌贈亡母拍MV憶往事爆喊「佢冇...

Stanley@MIRROR母親節‍推單飛歌贈亡母拍MV憶往事爆喊「佢冇…

Viu1HK娛樂新聞

廣告

Viu1HK報導:Stanley@MIRROR母親節‍推單飛歌贈亡母拍MV憶往事爆喊「佢冇睇過我演唱會!」

Stanley@MIRROR邱士縉特別趁今日母親節推出首支個人單曲《來不及》,以悼念年初因病過身的媽媽,Stanley亦遺憾媽媽沒看過他的演出「佢冇睇過我演唱會,所以我好想有一首歌可以喺日後演唱會唱俾佢聽!」錄歌期間Stanley已忍不住爆喊,「因為我明白自己唱歌唔係好叻,所以特別搵嚟兩位歌唱老師練習,喺錄音前我唱過好多次都有喊,臨錄前,Carl 叔叔(監製王雙駿)俾我聽最新編曲,我嗰下已經崩潰咗先。」

去到拍MV現場,Stanley更被不同的畫面觸動神經,導演李刀拿為MV加入了如喪禮、又或是年少時媽媽從家中嗌落樓叫Stanley返屋企食飯的回憶片段,Stanley表示「我係屋邨仔,以前打籃球,媽媽喺屋企嗌落籃球場食飯喇,細佬!我成日覺得好尷尬,叫佢唔好咁嗌我,全部人都望住我,我怕醜,後來進化到落嚟籃球場拉開閘門叫我食飯,一樣咁大聲,然後到最後變成Send Msg俾我。呢啲係我同佢好記得嘅回憶,好想喺呢個MV呈現少少片段出嚟。」不過最虐心一幕,要數Stanley在喪禮後回到貼滿與家人合照的家裡,看著媽媽寫給自己的字條,Stanley真情流露再次傷心爆喊,在場工作人員因心痛跟住一起哭。

被問到給媽媽的最後說話,Stanley表示「媽咪離世呢件事對我最大領悟,就係要好好珍惜所有嘢、所有Moment。佢臨過身前嗰段時間,都仲係好擔心我呢樣嗰樣,但我應承佢會努力,會照顧我個姪,會同哥哥繼續相親相愛,會有朝一日好叻仔喺台上拎獎可以多謝佢。呢個係我會好努力去做嘅嘢,唔係佢嘅心願,佢心願只要我開心、健康就OK,但作為兒子,我好希望佢會Proud of 有我呢個仔。」相信邱媽媽已經睇到Stanley的健康和快樂,而打造《來不及》亦是開心的團隊,吳林峰作曲、小克填詞,及王雙駿監製。大家可以一齊感受Stanley和媽媽的愛!

訂閱 Viu1HK YouTube Channel: https://bit.ly/3lYFNLW

觀看更多精彩內容:https://www.viu.com

撰文:東方新地圖片來源:Youtube@Viu1HK資料或影片來源:Youtube@Viu1HK