《鴨王2》最激必睇位+女角噴血相

《鴨王2》最激必睇位+女角噴血相

wp
 

下周四(14日)將上映三級新片《鴨王2》,雖然冇咗是非精袁嘉敏,但性愛場面依然好激!承接上集,除了鴨王何巨峯(何浩文)之外,今次孭飛演女主角嘅文凱玲與鍾采羲、唐紫睿及厚唇女林莉嫻都有肉搏場面,加埋演媽媽生嘅波霸始祖之一麥家琪,睇頭十足!而《新地網》率先將最激必睇位呈現眼前,等大家先止止咳!

 

文凱玲狂un何浩文

 

文凱玲狂練口技

 

林莉嫻啜到出水

 

玩SM 鍾采羲 林子善被虐死

 

《鴨王2》4女角相集

 

33D文凱玲

 

33C林莉嫻

 

33E鍾采羲

 

34B唐紫睿

 

被飛袁嘉敏 拍全裸寫真

至於被飛出《鴨王2》嘅袁嘉敏,最近搭上有米老外男友Kenneth,笑言男友對佢以往性感演出甚為呷醋:「佢試過有晚叫我坐低,陪佢睇晒我拍過嘅戲,但我阻止咗佢,始終我同佢成長背景唔同,呢方面要大家磨合。」

不過,袁嘉敏表示3月將推出寫真,於澳洲取景,問到寫真係咪全裸,佢直認:「會有全裸,都會露點,所以留長髮,配合寫真大自然主題。」

 

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。

網址:www.facebook.com/orientalsundayhk