台妹

台妹疑似賣肉開單 有片流出 網民:99.9%係佢!

wp
夏日炎炎,作為一個熱血方剛嘅男人,出街就難免會四處張望留意靚女,就算那有錢去旅行,眼睛都想旅行吖嘛!老實講,簡單到去買件衫啊,如果有個身材火辣嘅索女行埋嚟sell 你,你都忍唔住會買多兩、三件啦!近日有位台妹Sales就被網民指疑似賣肉開單,仲有片流出……

原文:環球膠報|圖片:網上圖片

大波台妹人人愛

台妹靚女又身材勁爆就係人都知啦,好似今次被網民發現嘅呢個大波台妹,個樣勁似台星張景嵐之餘,豐滿上圍大到跌出嚟咁sell你買嘢,真係好易忍唔住就買咗佢…sell嘅嘢~

著到咁,唔知佢sell咩呢?

睇番佢平時嘅相先~唔通出黎sell嘢,必先要識擺甫士?

身材絕對係一流!

睇黎大波台妹都鍾意多多肉少少布,明嘅!

有唔少網民話佢似台灣女明星張景嵐。

大波台妹真身係Top Sales?

最近有網民起底,指呢名大波台妹身份其實係一名Sales,仲要係某知名汽車品牌嘅Top Sales!

之前就成日聽人講地產界啲女仔會簽「床單」,但呢位靚女應該唔會啩?

台妹疑似賣肉開單 有片流出

點知最近,有網民於Telegram群組傳出疑似係呢位大波台妹賣肉開單!仲講到明有片有圖,到底係唔係佢?大家自己睇睇。唔少網民仲話佢好有可能係「開緊工」~

呢位大波台妹同對手唔知係男、女朋友關係,不過服務就好落力啦~

影片所見,大波妹相當賣力,睇到小編拳頭都石更日西!

片段二

關鍵詞
台妹大波