吉澤明步

吉澤明步入行15年 宣布來年引退 自爆擇偶條件係……

wp
吉澤明步宣布退出AV界!現年34歲的吉澤明步在AV界15年屹立不倒,陪伴不知多少男士度過漫長的歲月,可惜幾鋒利的刀都有生鏽一日,吉澤明步今日凌晨宣布將在來年引退,又誠邀粉絲參加其最後「感謝祭」…… 小編已經寫唔落去,真係要重溫步姐啲作品平伏情緒!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒、Instagram

吉澤明步入行15年 宣布來年引退

吉澤明步屹立AV界15年,擁有甜美樣貌及34E火辣身材,出道多年一直保持高人氣,不知為多少男士帶來精神慰藉,度過多少個寂寞晚上!

2019年3月「畢業」

不過今日(10月1日)凌晨,吉澤明步在個人網誌宣布引退,表示2019年3月就會從AV界「畢業」!吉澤明步多謝大家一直以來的支持,並邀請粉絲參與其最後「感謝祭」。唔少男士包括小編,都大感不捨!

未有結婚計劃

吉澤明步今年5月時到訪台灣,當時佢接受訪問否認有引退想法,表示:「暫時還沒有結婚的計劃,希望可以繼續磨練自己,長久的發展下去。」另外又稱「還是有接受歌唱訓練,有機會希望能再推出新歌。」可能嚟緊會喺更多不同平台見到佢?

水着偶像出身 作品超過300部

1984年3月3日出生的吉澤明步,早在2001年時以水着偶像加入藝能界,2003年轉型為AV女優,憑甜美外表及驕人身材征服萬千男士,保守估計作品超過300部。

羨慕蒼井空結婚擇偶條件係……

吉澤明步15年AV生涯中一直都係單身,佢曾表示好羨慕蒼井空可以結婚,搵到真命天子組職家庭。而吉澤明步又稱自己的擇偶條件相當簡單,最重要係體力好,樣貌都係其次!唔通要有足夠體力應付……

同期女優退晒休

其實自2014年起,不時都有傳出吉澤明步打算引退的消息,與佢同期的女優如蒼井空、Rio等早已退出,吉澤明步拍足15年都可算係AV界神話!

「暗黑Stephy」深入民心

香港人對吉澤明步特別有親切感,好大程度係因為佢多年來被指與藝人鄧麗欣(Stephy)撞樣,更封佢為「暗黑Stephy」!唔知大家覺得似唔似呢?

呢個消息實在太令人傷心,真係要睇番吉澤明步啲靚相安撫一下!

關鍵詞
引退