陳瀅男友

陳瀅凸肚現身 認與何姓人同居

wp

廣告

剛從溫哥華探親回港的宅男女神陳瀅,早前被爆與賭王和四太梁安琪的兒子何猷亨拍拖,更被指撬好姊妹劉佩玥牆腳。不過陳瀅一於少理,今日出席品牌活動,長裙包到冚,竟然肚凸凸?原來陳瀅話在溫哥華吃得太開懷,多了個小肚腩。

同場仲有台灣女神陳妍希…

下頁陳瀅自爆同居事情…

對於男友何猷亨,陳瀅大方表示有機會會帶對方到溫哥華探親,問到可有見過四太梁安琪,她說:「佢屋企人嘅嘢,我唔回應喇。(四太開綠燈喎)你哋講啫,問番佢啦!」至於拍拖後第一個情人節,陳瀅話希望有工開,因為放了三星期假太悶喎!

對於早前有指被何猷亨包養,居於四太物業,陳瀅直言:「我係有同人同居,都係姓何嘅,不過佢係何雁詩,我哋同居咗一年好開心,我哋一齊租,業主唔係男友嗰邊嘅人。」又提到被指撬好姊妹劉佩玥牆腳,她亦一一否認。

如欲率先接收資訊,請讚好我們的FB專頁並於「已讚好」選單設定「搶先看」,多謝支持。
網址:www.facebook.com/orientalsundayhk