辣模

網民:我想做你把剃刀!F CUP辣模高鐵廁所剃X毛

wp
相信大家搭交通工具時正常都會坐喺到,如果撞正有廁所嘅交通工具,好似飛機咁,最多都係去廁所大小便,不過近日就有名台灣辣模喺高鐵廁所入面脫……脫毛啊!

撰文:東方新地 |圖片:Instagram

F CUP辣模高鐵廁所脫X毛

台灣F奶女模辛尤里擁有火辣身材,經常喺Instagram上Po出大量大尺度相,全部都非常之「引人入性」!

辛尤里近日喺IG上Po出一張標註咗自己喺高鐵南下列車嘅相,相中見到佢身穿純白色內衣褲,右手拎住手機對鏡自拍,左手揸住支剃鬚刨剃陰毛,佢寫道:「團拍前必備工作。」相片獲得3萬8千幾個Like,並吸引大批粉絲留言激讚性感,不過都有少量網民指她喺公共空間咁做好唔衛生。

其實辛尤里已經唔係第一次喺公共地方做啲咁爆嘅事,今年年初佢嚟過香港拍一條男友視覺揸胸嘅短片,非常之爆。

室內版

搭車版

戶外版

月台版

這絕對是非一般男友視覺!

絕密片段!足本版

絕密(含)地鐵版

Posted by O咀新聞台 on Thursday, 8 March 2018

在人多的車廂到底是想要怎樣…

他們的車上拍攝也惹來旁人注視。

一次過滿足曬兩個 … 願望?

火辣照

影片中的女主角其實是台灣網紅辣模辛尤里,她經常上傳火辣照片。

有法律人士指出,相關行為其實好可能已觸犯香港法律中的「違反公德罪」,最重可處7年徒刑,嚇得她最後在網上道歉。

27歲的她絕對是憑著身材令網民注意自己,她作風大膽、又開放,經常在網上分享超辣相片造福人群。

她早前曾大方招認F奶是人工的假奶,有時辣照尺度大到引起不少網友爭議。